Tarih: 18.07.2013 19:01

EĞİLMİŞ EĞİTİM?E KARADAĞ?DAN DİM DİK RAPOR

Facebook Twitter Linked-in

Türk Eğitim-Sen Sivas Şube Başkanı Muzaffer Karadağ 2004-2005 eğitim öğretim yılından itibaren kullanılmaya başlanan bitişik eğik yazı uygulamasının sonlandırılması ve tekrar düz yazıya geçilmesi gerektiğini belirtti. Konuyla ilgili bir rapor hazırlayan Karadağ, bitişik eğik yazının olumlu, olumsuz yönleri ile çözüm önerilerini dile getirdi.

Türkiye Kamu-Sen Sivas İl Temsilcisi ve Türk Eğitim-Sen Sivas Şube Başkanı Muzaffer Karadağ, okullarda uygulanmaya devam eden, bitişik eğik yazı uygulamasının sonlandırılması gerektiğini belirtti.

Konuyla ilgili bir rapor hazırlayarak Milli Eğitim Bakanlığı?na gönderen Karadağ, Bitişik eğik yazının olumlu yönlerini, olumsuz yönlerini ve çözüm önerilerini dile getirdi.

Gazetemize yaptığı açıklamada bitişik eğik yazı uygulamasının biran önce kaldırılması gerektiğini belirten Karadağ, şuanda birçok öğrencinin okumayı öğrenmesine rağmen yazmada zorluk çektiğini ve hatta birçok öğrencinin kendi yazdığı yazıyı okumakta zorlandığını kaydetti.

İkinci sınıflara İngilizce dersinin getirildiğini kaydeden Karadağ, İngilizce Öğretmenlerinin bitişik eğik yazıyı bilmediğini, öğrencilerinde bu derste düz yazı yazamadıklarını ifade etti. Konuyla ilgili derhal bir genelge yayımlanması gerektiğini belirten Karadağ, diğer taraftan öğrencilerin okudukları bütün ders kitaplarında da düz yazı kullanıldığını ifade etti.

Türk Eğitim-Sen Sivas Şube Başkanı Muzaffer Karadağ Milli Eğitim Bakanlığı?na gönderdiği raporda şunları kaydetti:

?Milli Eğitim Bakanlığımız 2004-2005 eğitim öğretim yılından itibaren bitişik eğik yazı uygulamasına geçmiştir. Alanda bu işi yapan (geçen öğretim yılında birinci sınıfı okutan) 30 yıllık bir sınıf öğretmeni olarak uygulamanın olumlu ve olumsuz yönleriyle ilgili raporumuzdur.

 OLUMLU YÖNLER

OLUMSUZ YÖNLERİ

ÇÖZÜM ÖNERİLERİ




Orjinal Habere Git
— HABER SONU —