Tebrikler!...
"öyle ise emrolunduğun gibi dosdoğru ol"...
Tarih: 27.7.2018 17:53:51/ 4184okunma / 8yorum

 

Emrolunduğun gibi dosdoğru olun...

Tebrikler tam da böyle olunur değil mi?

Sağlık Meslek Yüksek Okuluna alınan öğretim görevlisi REKTÖR DANIŞMANI EĞİTİM FAKÜLTESİ DEKAN YARDIMCISI Taner ÇİFTÇİ´nin eşi midir?

Bu kadro bu yakınlığa istinaden mi çıkarıldı?

 








Kaynak:

Anahtar Kelimeler: Tebrikler
Okuyucu Yorumları (8 yorum)
Adınız Soyadınız *
E-Posta *
 
Telefon
Güvenlik *
Yenile
 
Yorumunuz *
Yusuf Kul
30.7.2018 22:02:19
tebrikler...
M.Y.
29.7.2018 19:47:12
Öncelikle ben torpil yapılmamıştır demedim. Şüphelidir araştırılmalıdır dedim. Torpilin nasıl yapılabileceğini anlattım onlara bakılmalı dedim. Onlara bakılmadan hüküm vermek haksızlıktır dedim. Doğru olanı söyledim diye beni tanımadan bana saldıran arkadaşın amacı ne acaba? Belli başka dertleri var ama neyse... (buarada akademisyen olacak yaşı geçeli baya oluyor) Saadettin oran bey, kadroya alımlar sadece diploma notuna göre yapılmıyor. Farklı sınavlar da var. Bunlardan birisi de bilimsel sınav. Eğer torpil varsa işte o sınavda jüri yönetimle işi olmayan proflardan değil yönetimden kadro bekleyecek Dr. öğretim üylerinden oluşur. Eğer torpil varsa o sınavda olmayacak sorular sorulur. Ülkeyi batıran en önemli şey bu torpille liyakatsız kişileri işe almak olayıdır. Her olayın da üstüne gidilmelidir. Ama bu anlattıklarımı sorgulamak yerine adamın karısı ise kesin torpildir diyeceksek mahkemeleri de kapatalım polisin yakaladığı suçlular yargılanmadan hapsedilsin... Tanıdığım birkaç akademisyenden bilirim, akademisyenlerde tayin hakkı yoktur ayrı şehirlerde yaşayan bir çok akademisyen karı koca vardır. Bunlar onlardan biri olmamış. Hak yiyerek yapmışlarsa ettiklerini bulsunlar..
Sultan şahin
27.7.2018 22:00:57
Üniversitede bu yapılan liyakatsız işler işte Ak Partinin Sivas´ta oy kaybının en büyük sebebeplerindendir.İslam dininin emir ve yasakları ortada iken bu uygulamaların karşılığının ne olduğunu Sayın İlahiyat Profösörü olan Rektöre sormak gerekir.Böyle bir olay karşında sebep olan bu işi tertip edenlerin istifaleri gerekmezmidir diye sormak isterim.peki bu yedeklere bırakılan yüksek notu olmasına rağmen görevlendirmeyen kişiye yaşatılanın İslâm dininde karşılığı nedir
Serdar Gök
28.7.2018 12:36:44
Demokrasi,hukuk ve bilimin en üst düzeyde olması ve el üstünde tutulması gereken yer üniversiteler olması gerekirken şu yapılan işlere bakarmısınız.
M.Y.
28.7.2018 12:59:36
Tabi ki yönetimden birinin eşi olduğu için araştırılması gereken bir durum. Ancak Eşi yönetici veya personel diye hemen torpil yaftası yapıştırmak da doğru değil. 2 akademisyen illa farklı şehirlerde çalışıp ayrı mı yaşayacaklar? Doğal olanı insanların memleketlerinde veya ailelerinin olduğu yerde çalışmaları. Sivas´ta 10 tane üniversite var da gelip bunu girmedi ya. Sınav jürisinde ve sınavda sorulan sorularda bir gariplik yoksa, kadro ilanına özel şart konmadıysa orada torpil var denemez. Bunların araştırılması lazım..
psikolojenik
28.7.2018 17:40:14
Bu kisi yuksek lisansa nasil girmistir yuksek lisans tezini hangi suratta bitirmustir.Kadro ilani sartlari nasil ayarlanmistir. On degerlendirmrde kac kisi disarda kalmistir.Juri nasil kurulmustur.Kisacasi nasil basladiysa oyle gider. Taner ciftci yi gercekten tebrik etmek lazim sadece Egitim Fakultesinde degil heryerde guc gostersi yapiyor
Terzi söküğü
29.7.2018 16:26:22
Ne guzel Istanbul be. Sayin M.Y. bir sonraki ilanda size cikar herhalde ya da sizde bir es dost akraba yakinlik kadrolarindan istifade etmis biri olabilir misiniz acaba.Sivasta on tane üniversite mi varmış.Evet sivas ta on tane universite yok diye es dost akrabaya mi oncelik verilsin.
Sadettin Orhan
29.7.2018 13:03:25
M.y isimli yorum yazan kardeşim bir insanın diploma notu yüksekken oraya kendinden düşük notlu birisi atanıyorsa bunun adı nedir.Siz bu yorumu yazarken inanarak mı yazdınız kardeşim herkes işe girebilir çalışmakta hakkıdır neden önceki dönemlerde üniversiteye girememiş te eşinin görev aldığı dönemde girmiş.Hak adalet ve kul hakkı birileri için artık bir şey ifade etmiyor demek ki.
Şer İttifaklar Devrede!
Şer İttifaklar Devrede!
Yaklaşık 10 yılı aşkın bir zamandır FETÖ yapılanmasını SİVAS´ta deşifre eden ve onlarla tek başına savaşan SİVAS POSTASI ekibi, eğer 15 Temmuz darbesi gerçekleşse idi en büyük zararı gören bir gazete olacaktı. FETÖ hainlerinin çevirdiği oyunları tek tek kamuoyuna ilan eden SİVAS POSTASI, gizli FETÖ sevenler tarafından her fırsatta sıkıştırılmaya zor durumda bırakılmaya kalkışılıyor.
Bu Mudur İşte Budur!
Bu Mudur İşte Budur!
GÜRÜN Meslek Yüksek Okulu´nun eksiklerinin giderilerek köklü bir eğitim öğretim kurumu haline gelmeye doğru emin adımlar atması takdir ediliyor.Ak Parti İstanbul Milletvekili olan hemşehrimiz Osman BOYRAZ ise, okulunun donanımı için elinden geleni yapıyor.
KERKÜK´e Selam Olsun
KERKÜK´e Selam Olsun
Abdurrahman KIZILAY´ın dilinden düşmeyen o muhteşem KERKÜK Türküsü, yeniden dilden dile dolaşıyor.
Çiğ Çağa Soylu İki Direniş
Çiğ Çağa Soylu İki Direniş
Sivas´taki pek çok dindarın sekülerleştiği, anlı şanlı mücahitlerin müttehitleştiği, ortak mücadeleler için tek kuruş paranın ayrılmayıp, mangalda külün ise bırakılmadığı son zamanlarda, bu barbarlıklara meydan okuyan iki dev yürek, duyarlı bir azınlık tarafından hasretle yad ediliyor.
Bu Güzellikler Çoğalsın!
Bu Güzellikler Çoğalsın!
İstanbul Milletvekili hemşehrimiz Osman BOYRAZ, doğduğu toprakları hiçbir zaman unutmuyor. Gürün Meslek Yüksek okulu Tören alanının yapımını gerçekleştiren BOYRAZ, buranın bilgisayar ihtiyacını da temin etti. Geçen yıl SİVAS MERKEZ´de başarılı öğrenciler gönderdiği tabletler de hala unutulamadı.
Bu İddia Doğru Olmamalı!
Bu İddia Doğru Olmamalı!
BELEDİYE´nin yaptığı İMAR tadilatı dudak uçuklatır mahiyette.Yaklaşık 1200 metre karelik yeşil alanın hangi saikle proje alanına dahil edildiği merak ediliyor. Her isteyene BELEDİYE´nin yeşil alanları inşaat alanına çevirme hakkını verip vermediği merak edilirken, bu satışın ne kadara yapıldığı ve BELEDİYE´nin zararının olup olmadığını da kamuoyu sorguluyor.
LAMİNANT Parkeleri Bile Söktü!
LAMİNANT Parkeleri Bile Söktü!
SİVAS´tan, İZMİR´e giden C.Üniversitesi Kalp Damar Cerrahisi Profesörü Öcal BERKAN, taşınırken odasını topladı. Odasını toplamakla da kalmayan BERKAN, yerlerdeki LAMİNANT PARKELERİ bile söktürdü.