Gözler Milli Eğitim´de...
Şehir kamuoyu Müdür SAVAŞÇI´dan eğitim anlamlı temiz bir sayfa açmasını bekliyor. Milli Eğitim tarafından bilinen şaibeli okul idarecileri hakkında bir incelemenin zaruret olduğu vurgulanırken, Kurum kültürünü oluşturamayan, görevini yapmayan, Bayrak törenleri ve İSTİKLAL MARŞI hassasiyeti olmayanların görevlendirmelerinin iptal edilmesinin mecburiyet olduğu vurgulanıyor.
Tarih: 10.1.2019 21:45:00/ 7300okunma / 22yorum

SPHM ÖZEL HABER

 SİVAS, eğitim öğretimde temiz bir sayfa açılmasını bekliyor. Eğitim öğretim anlamlı şehirde donanımlı pek çok insan ve projenin olduğu vurgulanırken, yeni Müdür Savaşçı´nın bu sinerjiyi harekete geçireceğine inanılıyor.

Şehrin pek çok artı yönleri varken, bu artı yönleri, harekete geçirip insiyatif alma becerisinden yoksun pek çok idarecinin eğitim öğretimi berelemesine müsaade edilmemesi isteniyor.

Devlet hiyerarşisi ve işleyişini sekteye uğratan bazı okul idarecileri olduğu ve bunlara uzun zamandır göz yumulması sonucunda, şehirde MİLLİ EĞİTİM´in tartışılır halde olduğu ifade ediliyor.

Eğitim öğretimi sekteye uğratan İDARECİLERE Savaşçı´nın geçit vermemesi bekleniyor. Eğitim anlamlı ortaya bir proje ve ideal koyamayan okulların bilindiği ve bunlar hakkında detaylı bilgilerin ise ŞUBE MÜDÜRLERİ ve MÜDÜR YARDIMCILARINCA bilindiği belirtiliyor.

Bu bağlamda SİVAS´ta göreve başlayan MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ Savaşçı´ya büyük görevler düştüğünü dile getiren şehir kamuoyu, MİLLİ EĞİTİM´de biran önce revizyona gidilmesi gerektiği,  gidilmediği takdirde eski anlayış ve yönetim şeklinin başarısızlığı devam ettireceğini vurguluyorlar.

 SAVAŞÇI, şehre gelir gelmez ayağının tozu ile şaibeli okul idarecilerinin açılışlarına özellikle yönlendirildiği ve bu vesileyle yeni müdürü berelemeye çalıştıkları vurgulanıyor.

 Geçtiğimiz dönemlerde okullarda KURUM KÜLTÜRÜNÜ oluşturamayan okul idarecilerinin görevden el çektirilmesine yönelik bir LİSTE hazırlandığı lakin Bakanlık müfettiş raporlarına göre "suçu subuta eren" ALTINSOY´un buna engel olduğu biliniyor.

 İstiklal Marşı ve Milli Duyarlılığı olmayan idareciler MİLLİ EĞİTİM tarafından bilindiği halde bunlara müdahale edilmemesi ise şehir kamuoyu tarafından şaşkınlıkla izleniyor.Bunları koruma girişimi içinde olanların ise suç işledikleri vurgulanıyor.

 Yeni MÜDÜR SAVAÇI´nın, kumpaslara, yolsuzluklara, usulsüzlüklere, Milli Eğitim sağlam maslarının şaibe ile değiştirilmesine,kurum kültürünü oluşturamayanlara, Bayrak törenleri ve İstiklal Marşı´nı önemsemeyenlere geçit vermeyeceği ümit ediliyor.

 








Kaynak:

Anahtar Kelimeler: Şehrin Eğitiminde Yeni Dönem
Okuyucu Yorumları (22 yorum)
Adınız Soyadınız *
E-Posta *
 
Telefon
Güvenlik *
Yenile
 
Yorumunuz *
İSTİKLAL MARŞI tartışması
8.8.2018 13:06:29
Ben İSTİKLAl MARŞI KONUSUNU YAŞADIM. Okulun birinde kısa zaman geçici görev yaptım. PAZARTESİ günleri İSTİKLAL MARŞI OLUR YA.HERKES GELİR ancak OKUL MÜDÜRÜ gelmiyordu. Servet YILMAZ diye bir adamdı. ERKEK HOCALAR HOMURDANIYORLARDI HER HAFTA istiklal Marşı´na niye gelmiyor diye. Erkek Hocalar hatta tartıştılAR İstiklal Marşı na neden gelmiyorsun diye. Okul Müdür yardımcısı İLYAS diye bir adam vardı o da umursamıyordu gelmiş mi gelmemiş mi. O müdür İSTİKAL MARŞI na gelmiyordu. KAMERA kayıtlarında vardır zaten gelmediği. MİLLİ EĞİTİM BİLİŞİM uzmanları bakar kayıtlara çıkarırlar zaten...
Mehmet Murat
30.4.2018 11:29:36
Sayın Müdürümüze hoşgeldiniz diyorum öncelikle. Ateşten bir çemberin ortasına düştü zira. Bürokraside çok fazla değişiklik olmasına rağmen Sivas Milli Eğitim Müdürlüğü en çok dikkat çeken yerlerin başında geliyor, zira eğitime verilen önem ortada. Şimdi sayın müdürün etrafında dalkavuklar dolaşmaya başlayacaktır her yeni gelen müdürün etrafında dolaştıkları gibi. Hey gidi her devrin adamları hey… Sayın müdürümüzün Sivas eğitim camiasındaki derin çatlaktan haberi olur zaten kısa sürede. Sivas´ın en güçlü STK´sı olan ve yetkili sendika konumundaki Eğitim Birsen´deki çatlak ve bölünmüşlük ve hesaplaşma hırsı yakında kendisini sayın müdürümüze de hissettirir. Bir taraftan A´cılar, bir taraftan B´ciler müdür beyi yakın markaja alıp etkilemek için ellerinden geleni yapacaklardır. Dertleri eğitim mi yoksa kim daha çok müdür ve müdür yardımcısı görevlendirmesine referans olacak bunun meselesi mi? Ülkece birlik ve beraberliğe en çok ihtiyaç duyduğumuz dönemlerde küçük bir sendika şubesindeki koltuk yarışı ve aralarındaki husumet ülkemizin nereye çekilmek istendiğine de ayna tutmaktadır. Kardeş karedeşe düşman olmuş, aynı siyasi çizgideki ve görüşteki insanlar birbirine makam ve mevkii hırsı ile birbirlerine girmiş durumdalar ve neredeyse hamaset yarışındalar. Allah biran önce birlik ve beraberleriğimizi daim kılsın, büyük Türkiye hedeflerine ulaşmak adına tüm sıkıntıların bir an önce aşıldığını görmek nasip olur inşallah. Yeni müdürümüze etki etmek isteyenler ellerini vicdanlarına koysunlar, Sultan şehrimize hizmet etmek adına katkıda bulunsunlar. Müdür beyi koltuk kapma oyunlarına alet etmek için şirin görünme yarışına girmesinler. Müdür Bey´e aklı selim ve vicdan ile yardım etsinler ki eğitimde ilerlemek ve belli bir noktaya gelmek nasip olsun şehrimize… Sayın Müdürümüze tekrar hoşgeldin diyor, bu ateş çemberinde bol şans ve başarı diliyorum.
kenan
3.5.2018 06:41:31
Müdür bey başarılı olmalı bence.çok çalışır ve istişareyeye önem verirse neden başarılı olmasin
egitimci
30.4.2018 20:45:40
Yeni müdür adaleti ve liyakati esas alırsa başarılı olur.Allah yardımcısı olsun.Hepimiz destek olmalıyız.
sivasli
30.4.2018 20:47:17
Sayı Savaşçı şehrimize hoş geldiniz.Sivas sizden çok şey bekliyor.Başarılı olmanızı temenni ediyorum.
haluk
30.4.2018 20:49:36
Hoş geldiniz müdür bey Allah islerinuzde kolaylık versin
yigido
30.4.2018 20:51:14
ben müdür beyin başarılı olacağına inanıyorum genç çünkü.inşallah hokkabazlar etrafını cevirmezler
daha58
3.5.2018 01:09:00
sn gazate editörleri sizin eleştirileriniz hep yönetimsel düzeyde...eğitimin bazı içsel ve dışsal bileşenlerini hesaba katsanız daha olumlu olabilir...size göre sivasın eğitim sorunu il milli eğitim binasının içinde halledilir...istasyondan meydana kadar gelince biter...hayır öyle değil...soğuk bile etkiler...fakirlik,işsizlik,ailenin kültürü,eiğitim çevresi vs.tüm bunları içeren hükümler ve ona uygun bakış açıları sivası hak ettiği yere getirecektir.
melihhhh
2.11.2018 00:28:54
fetöcü vatan hainleri 1 dolarlık satılık kansız uşaklar.Kazanmak ve karşı gelenleri susturmak bezdirmek adına herşeyi mubah gören devletmizin silahları ile silahsız vatan severlere ateş açan kansız şeref yoksunu ve uznatıları.Başaramayacaksınız.Seref yoksunu fetöcüler herşeyi menfaateri için deneyenler vicdan olmayan kansız 1 dolarlık kişiler.Haberlerde hep 2014 yılındaki müdür atamalrında etkin oldukları ve fetö mensubu oldugu bilinen hainleri sendika üylerine blok halinde 90 üzeri performans notu verildiği yazıldı.Keşke araştırlsa hangi müdürler bu notları vermiş.Bu yıl 2014 atamalrının görevlendirmleri bitiyor.kansız satılmış 1 dolarlık kişiler ve sempatizanları inş bir daha müdür olmaz.vatan sevgisi imandanmış der sevgili Peygamberimiz.Vatanını sevmeyen hainlerde imanda yok hainlerde.Başaramayacaksınız.
emmi oğlu
16.5.2018 11:12:04
müdür beyin ilk işi şu liyakatsiz olan müdürcük İlyas karahan ı görevden almak olmalı
melihhhh
6.8.2018 18:44:43
fetö ve uzantıları bu ülkeyi mahvettinginiz gibi Sivas ı da mahvettiniz.2014 mudur atamalrıyal ilgili kimseden ses çıkmıyor.Yüksek puan alanlar kimler haklarında adli idari açıga alınma görevlendirme sonlardırmları ihraç işlemi yapılmış kaç kişi var acaba?Bunların arkasında kimler var dı?Kiminlerin delgesiydi kimlerle irtibat kurdular aslına iyi bakmak lazım.Gröevlenrime yapılıpta ihraç edilenleri kimler referans oldu iyi araştırmak lazım.Başaramaycaksınız diyorum ama malesef başardınız.2014 de idarecei olupta haklarında işlem yapılanların puanları veren kişileri ve referanları aslında araştırılması lazım.Eğer yuksek puan alanlarlar hakkında işlem yapılmış ihraç edilmiş açığa alınış görevlendrimelerine son verilmişse adli işlem yapılmışsa bunların baglanatıların iyi araştılramsı lazım.Yoksa görevlendirmeler bitecek önmüzdeki yıl yine o şerefsiz kansız vatan haini fetönun eli degmesin.
CİMER´e yazın
28.6.2018 08:57:28
Arkadaşlar çok önemli iddalar var bu yorumlarda. Bence CİMER´e yazın Sayın Cumhurbaşkanımız gereğini yapar... --Kimin haddine DESTEKLEME KURSLARINI özellikle 8 leri hafta içi yapmak. --Kimin haddine devlet adabını kafasına göre ayarlamak. --Kimin haddine törenlere iştirak etmemek ve göz yummak.. --Kimin haddine FETÖ ile mücadele etmemek...
Milli Eğitim MÜDÜRÜNÜN Dikkatine
27.6.2018 11:14:17
Sayın MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜM; Açıklanan LGS de pek çok okul döküldü. Neden? çÜNKÜ pek çok okul müdürü 8.sınıf kurslarını hafta içine aldı. Çocuklar 7 saat normal derslerini gördüler 2 saat de kurs etti 9 saat. Buna dayanamadılar. Oysa 8.sınıf kursları hafta sonu olsa durum değişik olacaktı başarı artacaktı. 8.sınıf kurslarını hafta içi yapan okulları lütfen araştırın ve göreceksiniz ki su istimal ve nemelazımcılık var. Bu okul idarecilerinden de hesap sormak bir DEVLET adabı olarak size düşmektedir.
Mülakat Başkanı
3.7.2018 13:54:42
Çoçuğunu Sultan Muratta Detö okullarında okutan kişi Mülakat Komisyon Başkanı haaaaaaa. Fetö ile mücadele yapalım... Mülakatta ne işler çevirmişlerdir.Kesinlikle incelenmeli.Demedi demeyin.
MEM Müdürüne SİVAS Güvensin!
12.7.2018 07:55:18
ARKADAŞLAR ben Yeni Milli Eğitim Müdürünü İSTANBUL dan araştırdım. Çok olumlu şeyler söylediler. Vatan ve Millet sevdalısı bir insanmış. İSTİKLAL MARŞI´na katılmayan, iş üretmeyen,ÇALIŞMAYAN,okullardaki kurum kültürünü oluşturmayn OKUL İDARECİLERİ korksunlar bence. EYLÜL olmadan onların GÖREVLENDİRMELERİ iptal edilecek. KİMSE bu insanlara sahip çıkmaZ, yüklerini çekmez...MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ bu insanları korumaz. KÜÇÜK bir ARAŞTIRMA ile konuya vakıf olur.
Milli Eğitim Müdürü GÖREVE...
4.7.2018 16:15:08
BİR TAKIM İDDİALAR ÇOK CİDDİ. SAYIN mem muduru gereğini yapmalı. GÖRMEZDEN GELMEMELİ...
EMMIOĞLU
25.6.2018 12:39:26
Yorumu gördüm EMMIOĞLU YORMUNU YAZMAK ıstedim.. İLYAS KARAHAN mudurcuk gittiğin MEHMETCİK okulunu da kırk parça etmişsin dedikodu ilen. Bir de SOSYAL medyadan bolcana SAYIN CUMHURBAŞKANIMIZ´ı paylaşıyorsun. Onu ağzına alma Cumhurbaşkanımız ADAM GİBİ ADAM. yÜREKLİ. vATAN VE mİLLET SEVDALISI. Sen ise İSTİKLA MARŞINA katılmayan bir mudurune ses çıkarmamışsın korkudan.Eğitimciler bunu konuşuyor. Adam haftalarca aylarca katılmamış İstiklal Marşına sen göz yummuşsun...
İSTİKLAL MARŞI ve Okul Müdürleri
15.9.2018 21:31:28
Sayın MÜDÜRÜM; Müdürler toplantısinda "PAZARTESİ ve CUMA" günleri okul idarecileri İSTİKLAL MARŞI´na herkesten önce katılıp okulda olmalı dediniz.HASSASİYETİNİZDEN dolayı teşekkür ederiz. Önce ki yıllarda katılmayan OKUL İDARECİLERİ var. BÜtün OKUL MÜDÜRLERİ bunu konuşuyor. Servet YILMAZ isimli okul müdürünü Öğretmenler İstikLal Marşına getirmişler gelmez imiş Pazartesileri. Siz bu konuda bir İNCELEME yapmalısınız. Yoksa kötü örnek olur ve suistimaller devam eder. Sizin bu konuda nasıl adım atcanız önemli. Böyle hassas bir konuya duyarsız kalmamanız gerekir bence...Bu tür olumsuz örnekler korunursa, eğitim camiasında tartışmalar bitmez.
Ş.HAMİT KANDUR
29.9.2018 12:57:57
Bu okul müdürU SERVET YILMAZ ın İSTİKAL Marşına katılmamasına şaşmadım.HAMİT KANDUR dayken de bu okulu karıştırdıydı. Velileri ayarlar ÖĞRETMENLERİ şikayet ettirirdi.
Sayın Valimiz
11.11.2018 10:00:19
Sayın Valimiz Salih Ayhan da eğitime çok katkı sağlar...olumsuzlukları giderir.
İSTİKLAL marşı incelemesi
17.11.2018 11:50:13
İstiklal Marşı ile konu ile ilgili MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ inceleme başlatmış. Yeni MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ aman vermiyor yanlışlara.
EMMIOĞLU Müdürcük
19.1.2019 13:23:41
müdürcük İlyas Karahan müdür yardımcısı olarak ŞABAN köyü yol arkadaşın kankan ZAFER´İ de al yanına. Şaban Köyü nde plan yapmadığından soruşturma geçirdiydın deyil mi?MEHMETCİk okulunu da DEDİ KODU kazanına çevirmişsin.yüzüncü yılı da aynı yaptıydın kanunU gibi. Davut GÜL seni mudur yapmıştı mülakatta.
SİVAS´ı Köye Çevirdiniz Köye!..
SİVAS´ı Köye Çevirdiniz Köye!..
SİVAS Merkeze ilçe ve köylerden gelen pek çok insanın şehirle ünsiyet kurmada zorluk çektiği gözlemleniyor. Bir biri ardına açılan İlçe ve Köy dernekleri de, insanların şehirle bütünleşmesinden çok, bir “klan” mantığı içerisinde kalması ile eleştiri alıyor. DERNEKLERDE genel gündemin “kim nerede öldü nereye gömülecek, şu nerde bu nerde, şu şunun oğlu şu şunun torunu, ” gibi olması tepki çekiyor.
Güzellikler Çoğalsın!
Güzellikler Çoğalsın!
SİVAS Şehir Kültürünü Yayma ve Yaşatma Derneği “MEŞHUR SİVAS DÖNERİ” Gecesi düzenliyor.İl dışı ve yurt dışında dahi hasretle aranan bir SİVAS lezzetini gündem alan dernek, “MARİFET İLTİFATA TABİDİR” felsefi yaklaşımı ile iki ayda bir şehir değerini kamuoyuna daha yakından tanıtmayı hedefliyor.
NAZİ İşkence Binası Gibi
NAZİ İşkence Binası Gibi
Kongre Lisesi ve Selçuk Ortaokulu´nun hemen yanı başında bulunan metruk bina görenleri ürkütüyor. Nazi Almanya´sı İşkence mekanlarını anımsatan yapının, güvenlik açısından da tehdit oluşturduğu ve buraya biran önce BELEDİYE´nin el atması bekleniyor.
Adalet Tecelli Edecek!
Adalet Tecelli Edecek!
MANİSA´da ismi usulsüzlüklere karışan ve bundan dolayı MAHKEME huzuruna çıkan ALTINSOY,SİVAS´ta yaptığı pek çok usulsüzlük için de MAHKEME karşısına çıkacak.
Eleştiri Kültüründe C.Üniversitesi ve Sivas Postası
Eleştiri Kültüründe C.Üniversitesi ve Sivas Postası
Üzeyir YİĞİT Yazdı
Teşekkürler SİVAS
Teşekkürler SİVAS
2018 yılını zirvede tamamlayan SİVAS POSTASI, tarafsız gözlemcilerce TÜRKİYE´nin En Etkili Yerel Gazetesi olarak adlandırılıyor. Cesur insanların bir araya gelerek yola koydukları SİVAS POSTASI kervanı, cesur haberleri ile takdir ediliyor.
UFUK Meselesi!
UFUK Meselesi!
SAMSUN, sahipsiz kedilere kurduğu KEDİ KASABASI ile dünyadan bile övgü alırken, SİVAS BELEDİYESİ´nin “SEYFEBELİNDEKİ” hayvan barınağı hayvan severler tarafından “KÖPEK NAZİ KAMPI” olarak görülüyor.
Dünyada Bir Tek SİVAS´ta
Dünyada Bir Tek SİVAS´ta
Dünya tarihinin gelmiş geçmiş en büyük İmparatorluklarından biri olan HİTİT´lerin tarihte bilinen tek gölleri olan SUPPİTASSU, Sivas´ta bulunuyor. Hitit İmparatorlarının gelip ibadet ettikleri gölün yanı başında bir de ibadethane bulunuyor.Sivas´ın kültür ve turizmine kazandırılması gereken göl ile ilgili bir çalışmamanın yapılmaması eleştiriliyor. Sadece Türkiye ve Sivas için değil dünya içinde çok önemli bir göl olan SUPPİTASSU´nun git gide balçık ve kumlarla dolup yok olmaya doğru gittiği biliniyor.SİVAS KONGRESİ´nin 100.Yılına 100 Proje kapsamında burasının peyzaj çalışmasının yapılarak turizme kazandırılması bekleniyor.