REVİZYON Yapacak mı?
Dönem sonunda göreve başlayan yeni Milli Eğitim Müdürü Ebubekir Sıddık SAVAŞÇI´nın, Eylül ayı itibariyle şehrin eğitim felsefesini modernize edecek adımlar atması bekleniyor...
Tarih: 17.7.2018 22:45:00/ 2177okunma / 18yorum

SPHM ÖZEL HABER

SİVAS yeni Milli Eğitim Müdürü´nden büyük şeyler bekliyor. Bakan YILMAZ´ın maddi katkısı ile neredeyse okullaşma oranı tamamlanan şehirde, bundan sonra atılacak adımın ise sadece ama sadece eğitim odaklı olması bekleniyor.

Milli Eğitim Müdürü SAVAŞÇI´nın disiplinli bir şekilde eğitim öğretim insiyatifini ele alması gerektiğini dile getiren Uzman Eğitimciler, şehrin eğitimini sekteye uğratan idarecilere ise yol vermesi gerektiği görüşlerini dile getiriyorlar.

Okulları kurum kültürüne kavuşturmayan, beceri ve başarıdan yoksun okul idarecilerine aman vermemesi gerektiği dile getirilirken, bu tür idarecilerin kimler olduğunun Milli Eğitim tarafından bilindiği  vurgulanıyor.

Liselere giriş sınavı başta olmak üzere, okullardaki kursları titiz ve düzenli yapmayarak adeta DESTEKLEME KURSLARINI sabote eden Okul İdarecilerinin olduğu ve buna da MİLLİ EĞİTİMin vakıf olduğu belirtiliyor.

Bu yaz tatili döneminde yeni müdürün yapısal bir değişim ve yenilenme yapmasının zaruret olduğuna vurgu yapan uzman eğitimciler, aksi halde bu yapının şehrin eğitimini berelemeye devam edeciğini dile getiriyorlar.

 Şehrin eğitimini ve vizyonunu bereleyen pek çok “OKUL MÜDÜRÜ VE MÜDÜR YARDIMCISI” olduğu ve bunların 4.yılına girdikleri belirtiliyor. Kıllarını kıpırdatmadan 4 yılı geçiren pek çok idareciyi MİLLİ EĞİTİM MÜDÜR YARDIMCILARI ve ŞUBE MÜDÜRLERİ bildikleri halde buna ses çıkarmayarak şehrin eğitimine ihanet ettikleri yorumları yapılıyor.

 Duyarlı insanlar Milli Eğitim Müdürü SAVAŞÇI´dan şehrin eğitimini bereleyen ittifaklara, oluşumlara, fikir birliği etmişlere müsaade etmemesi gerektiğini dile getiriyorlar...

 Kamuoyunda konuşulan konuları soru haline getirerek tekrar kamuoyu dikkatine sunuyoruz;

 --Şehrin eğitim öğretimini bereleyen okul idarecileri İL MİLLİ EĞİTİM ŞUBE MÜDÜRLERİ VE Müdür Yardımcılarınca bilindiği halde, bu isimler YENİ MÜDÜR SAVAŞÇI´dan gizlenmekte midir?..

 --Şehrin eğitiminde var olan sorunlar bilindiği halde neden ağız birliği edilerek bunlar gizlenmektedir?

--Okul idarecilerinin geneline yakını Vali Davut GÜL´ün başlattığı “KADI BURHANETTİN”projesini neden baltalamaya uğraşmışlar ve faliyet yapmadıkları halde yaparmış gibi evrak hazırlamışlardır?

 --Okullarda kurum kültürünü oluşturamayan idarecilerin isimleri tek tek bilindiği halde MİLLİ EĞİTİM ŞUBE MUDÜRLERİ VE Müdür Yardımcıları tarafından neden gizlenmektedir?

 --Ehliyet ve liyakatli insanlara neden yer verilmemektedir?

 --Okulları KUMPASLAR ile idare eden idarecilerin bilgisi MİLLİ EĞİTİMDE olduğu halde bunlar neden Vali GÜL ve yeni Müdür SAVAŞÇI´dan gizlenmektedir?

--8.sınıfların girdiği yerleştirme sınavlarında derli toplu okullara öğrenci yerleştiremeyen okulların İDARECİLERİ GÖREVDEN el çektirilecek midir?

--DESTEKLEME KURSLARINI hafta sonu değil de HAFTA İÇİ yaparak, baştan savma organize edip DESTEKLEME KURSLARINI SABOTE eden okul idarecilerine hesap sorulacak mı?

--SİVAS´ın gururu Bakan YILMAZ´ın onca gayretine ve maddi desteğine rağmen, şehrin eğitimi gelecek yıl itibariyle şaha kalkacak mıdır?

 








Kaynak:

Anahtar Kelimeler: Şehrin Eğitiminde Yeni Dönem
Okuyucu Yorumları (18 yorum)
Adınız Soyadınız *
E-Posta *
 
Telefon
Güvenlik *
Yenile
 
Yorumunuz *
Mehmet Murat
30.4.2018 11:29:36
Sayın Müdürümüze hoşgeldiniz diyorum öncelikle. Ateşten bir çemberin ortasına düştü zira. Bürokraside çok fazla değişiklik olmasına rağmen Sivas Milli Eğitim Müdürlüğü en çok dikkat çeken yerlerin başında geliyor, zira eğitime verilen önem ortada. Şimdi sayın müdürün etrafında dalkavuklar dolaşmaya başlayacaktır her yeni gelen müdürün etrafında dolaştıkları gibi. Hey gidi her devrin adamları hey… Sayın müdürümüzün Sivas eğitim camiasındaki derin çatlaktan haberi olur zaten kısa sürede. Sivas´ın en güçlü STK´sı olan ve yetkili sendika konumundaki Eğitim Birsen´deki çatlak ve bölünmüşlük ve hesaplaşma hırsı yakında kendisini sayın müdürümüze de hissettirir. Bir taraftan A´cılar, bir taraftan B´ciler müdür beyi yakın markaja alıp etkilemek için ellerinden geleni yapacaklardır. Dertleri eğitim mi yoksa kim daha çok müdür ve müdür yardımcısı görevlendirmesine referans olacak bunun meselesi mi? Ülkece birlik ve beraberliğe en çok ihtiyaç duyduğumuz dönemlerde küçük bir sendika şubesindeki koltuk yarışı ve aralarındaki husumet ülkemizin nereye çekilmek istendiğine de ayna tutmaktadır. Kardeş karedeşe düşman olmuş, aynı siyasi çizgideki ve görüşteki insanlar birbirine makam ve mevkii hırsı ile birbirlerine girmiş durumdalar ve neredeyse hamaset yarışındalar. Allah biran önce birlik ve beraberleriğimizi daim kılsın, büyük Türkiye hedeflerine ulaşmak adına tüm sıkıntıların bir an önce aşıldığını görmek nasip olur inşallah. Yeni müdürümüze etki etmek isteyenler ellerini vicdanlarına koysunlar, Sultan şehrimize hizmet etmek adına katkıda bulunsunlar. Müdür beyi koltuk kapma oyunlarına alet etmek için şirin görünme yarışına girmesinler. Müdür Bey´e aklı selim ve vicdan ile yardım etsinler ki eğitimde ilerlemek ve belli bir noktaya gelmek nasip olsun şehrimize… Sayın Müdürümüze tekrar hoşgeldin diyor, bu ateş çemberinde bol şans ve başarı diliyorum.
kenan
3.5.2018 06:41:31
Müdür bey başarılı olmalı bence.çok çalışır ve istişareyeye önem verirse neden başarılı olmasin
SIVASLl Egitimci
3.5.2018 14:54:41
Yeni müdür kimle istişare edecek.Ayhan mi,Fehmi mi,Birol bu? BUNLAR ehil mi?Ayhan bülbül nasıl m.yardımcısı oldu?araştırmak gerek...
egitimci
30.4.2018 20:45:40
Yeni müdür adaleti ve liyakati esas alırsa başarılı olur.Allah yardımcısı olsun.Hepimiz destek olmalıyız.
sivasli
30.4.2018 20:47:17
Sayı Savaşçı şehrimize hoş geldiniz.Sivas sizden çok şey bekliyor.Başarılı olmanızı temenni ediyorum.
haluk
30.4.2018 20:49:36
Hoş geldiniz müdür bey Allah islerinuzde kolaylık versin
yigido
30.4.2018 20:51:14
ben müdür beyin başarılı olacağına inanıyorum genç çünkü.inşallah hokkabazlar etrafını cevirmezler
daha58
3.5.2018 00:56:49
hayırlı olsun..ALLAH muzaffer etsin,utandırmasın. 1-İSTANBUL DA NASIL BİR BAŞARISI VAR? 2-HIP HIZLI YÜKSELİŞ HİKAYESİ NEYE DAYANIYOR? bakıyorum reçeteyi yazmışsınızda tanı yanlış...ateş yüksek,halsizlik var,tansiyon var bu reçete sivası iyileştirmez... temel sıkıntı öğretmenlerin yaşam kalitesi yükseltilmeli...eğitime bakış paradigması değişmeli...nedir bakış açısı?tüm türkiyede olan hastalık ilgi ve yetenek eğitimi yapılmıyor...sınavı kazanacak,test çözen öğrenciler yetiştirlmeye çalışılıyor.tipik memur zihniyeti...tüm türkiyede bu zihniyet var türkiye bu kısır dögünün içinde.kendine güvenen,bireysel düşünme becerisi yüksek,erdmli çocuklar yetiştirilmiyor...test çözen öğrenci yetiştiriliyor.BEN SİVASIN KÖYÜNDE OKUDUM.O ZAMANLAR İYİ-KÖTÜ ÖĞRETM EN DİYE BİR ŞEY YOKTU.ŞANSIMIZA KİM GELİRSE O ÖĞRETMENİMİZ OLURDU.ŞİMDİ NASIL MI?sivası bilmiyorum ama istanbulda resmen öğretmene kayıt parayla satılıyor...kim test başarısı iyi ise parayı basan iyi öğretmen diye parayı verip kayıt oluyor.
daha58
3.5.2018 01:09:00
sn gazate editörleri sizin eleştirileriniz hep yönetimsel düzeyde...eğitimin bazı içsel ve dışsal bileşenlerini hesaba katsanız daha olumlu olabilir...size göre sivasın eğitim sorunu il milli eğitim binasının içinde halledilir...istasyondan meydana kadar gelince biter...hayır öyle değil...soğuk bile etkiler...fakirlik,işsizlik,ailenin kültürü,eiğitim çevresi vs.tüm bunları içeren hükümler ve ona uygun bakış açıları sivası hak ettiği yere getirecektir.
emmi oğlu
16.5.2018 11:12:04
müdür beyin ilk işi şu liyakatsiz olan emmi oğlu sayesinde müdür olan müdürcük İlyas karahan ı görevden almak olmalı
D. Davut
27.6.2018 13:42:00
İmam Fehmi Belediyeci !Ayhan......Bunlar mı eğitimi düzeltecek.Ufuk vizyon ...hangi sınavı kazanmışlar. Hangi okulda idarecilik yapmışlar.Mülakatlarda ne dolaplar çevirdiler.....
CİMER´e yazın
28.6.2018 08:57:28
Arkadaşlar çok önemli iddalar var bu yorumlarda. Bence CİMER´e yazın Sayın Cumhurbaşkanımız gereğini yapar... --Kimin haddine DESTEKLEME KURSLARINI özellikle 8 leri hafta içi yapmak. --Kimin haddine devlet adabını kafasına göre ayarlamak. --Kimin haddine törenlere iştirak etmemek ve göz yummak.. --Kimin haddine FETÖ ile mücadele etmemek...
Sultan Ayhan
27.6.2018 13:36:51
Ayhan Bülbül ün çocoğu Fetö okulu olan S.Muratta okumuştur.Fetö ile mücadele haaaaaaaaaa.
Milli Eğitim MÜDÜRÜNÜN Dikkatine
27.6.2018 11:14:17
Sayın MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜM; Açıklanan LGS de pek çok okul döküldü. Neden? çÜNKÜ pek çok okul müdürü 8.sınıf kurslarını hafta içine aldı. Çocuklar 7 saat normal derslerini gördüler 2 saat de kurs etti 9 saat. Buna dayanamadılar. Oysa 8.sınıf kursları hafta sonu olsa durum değişik olacaktı başarı artacaktı. 8.sınıf kurslarını hafta içi yapan okulları lütfen araştırın ve göreceksiniz ki su istimal ve nemelazımcılık var. Bu okul idarecilerinden de hesap sormak bir DEVLET adabı olarak size düşmektedir.
Mülakat Başkanı
3.7.2018 13:54:42
Çoçuğunu Sultan Muratta Detö okullarında okutan kişi Mülakat Komisyon Başkanı haaaaaaa. Fetö ile mücadele yapalım... Mülakatta ne işler çevirmişlerdir.Kesinlikle incelenmeli.Demedi demeyin.
MEM Müdürüne SİVAS Güvensin!
12.7.2018 07:55:18
ARKADAŞLAR ben Yeni Milli Eğitim Müdürünü İSTANBUL dan araştırdım. Çok olumlu şeyler söylediler. Vatan ve Millet sevdalısı bir insanmış. İSTİKLAL MARŞI´na katılmayan, iş üretmeyen,ÇALIŞMAYAN,okullardaki kurum kültürünü oluşturmayn OKUL İDARECİLERİ korksunlar bence. EYLÜL olmadan onların GÖREVLENDİRMELERİ iptal edilecek. KİMSE bu insanlara sahip çıkmaZ, yüklerini çekmez...MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ bu insanları korumaz. KÜÇÜK bir ARAŞTIRMA ile konuya vakıf olur.
Milli Eğitim Müdürü GÖREVE...
4.7.2018 16:15:08
BİR TAKIM İDDİALAR ÇOK CİDDİ. SAYIN mem muduru gereğini yapmalı. GÖRMEZDEN GELMEMELİ...
EMMIOĞLU
25.6.2018 12:39:26
Yorumu gördüm EMMIOĞLU YORMUNU YAZMAK ıstedim.. İLYAS KARAHAN mudurcuk gittiğin MEHMETCİK okulunu da kırk parça etmişsin dedikodu ilen. Bir de SOSYAL medyadan bolcana SAYIN CUMHURBAŞKANIMIZ´ı paylaşıyorsun. Onu ağzına alma Cumhurbaşkanımız ADAM GİBİ ADAM. yÜREKLİ. vATAN VE mİLLET SEVDALISI. Sen ise İSTİKLA MARŞINA katılmayan bir mudurune ses çıkarmamışsın korkudan.Eğitimciler bunu konuşuyor. Adam haftalarca aylarca katılmamış İstiklal Marşına sen göz yummuşsun...
Sivas Kongresi´nin 100.Yılına 100 Proje
Sivas Kongresi´nin 100.Yılına 100 Proje
Türkiye´nin en büyük 10 bin kişilik yurt projesi yavaş yavaş bitiyor. Yurdun önünden geçen FADLUM IRMAĞI ise, alt baştaki köprüye kadar AKSU vari ıslah edilmeyi bekliyor. DSİ ve Belediye ortak girişimi ile burasının elden geçirilmesi durumunda şehre çok önemli bir kazanım sağlanması gerçekleştirilebilir. Burada Vali GÜL´ün bu ırmağı mimarlara projelendirerek hayata geçirmesi durumunda, SİVAS tarihine geçeceği belirtiliyor.
Parçalar Birleşiyor!
Parçalar Birleşiyor!
Darbeci SİSİ ile FETÖ işbirliği yavaş yavaş deşifre olmaya başladı.SİSİ´nin çocukları, torunları ve akrabalarının FETÖ´nün MISIR´da açtığı “SELAHATTİN”Kolejinde okudukları ortaya çıktı.
Bir Tiyatro Denemesi
Bir Tiyatro Denemesi
SİVAS´a gelir gelmez oturduğu lojmanın eşyalarını değiştiren ve bu eşyaları DEVLETE ödettirmek için Müdür Yardımcıları ve Şube Müdürlerine baskı uygulayan ALTINSOY´un, bunu ödettiremediği biliniyor.
Bu Mudur İşte Budur!
Bu Mudur İşte Budur!
Milli Savunma Bakanı olduğu zamanlarda ATAK HELİKOPTERİ başta olmak üzere yerli ve milli silah sanayinin gelişmesi için elinden gelen yapan hemşehrimiz İsmet YILMAZ´ın, Milli Savunma Komisyonu Başkanı olması yerinde bir adım olarak takdir edildi.
Soy Bir Duruş!
Soy Bir Duruş!
Bir medeniyet mimarı olan Sezai KARAKOÇ, nesilleri aydınlatmaya devam ediyor. Fikirleri ile öte ufukların daha ötesinin müjdesini veren Filozof KARAKOÇ, asırlara hükmeden soy bir duruşundan da taviz vermeyerek, düşünce kozasını bilgi ve hikmetle örüyor.
Hitit Gölü 1900 Rakımda
Hitit Gölü 1900 Rakımda
Kulmaç Dağlarının eteğinde bulunan SUPPİTASSU GÖLÜ, yok olma tehlikesi ile karşı karşıya.Neden burasının turizme kazandırılmadığı bilinmiyor.
BAKAN İle Görüşecekler!
BAKAN İle Görüşecekler!
MANİSA´da görev yaparken ismi “ÇİFTLİK SORUŞTURMASI” ile “akçeli işlere karışan Mustafa ALTINSOY, SİVAS´ta da görevi kötüye kullanmak, haksız kazanç elde etmek, kumpaslar organize etmek, FETÖ dosyalarını kapatmak için vatanperver müfettişlere telkinde bulunmak, MİLLİ EĞİTİM´in sağlam masalarını bir firmaya değiştirtmek gibi pek çok iddia ile müfettiş soruşturması geçirmişti. Müfettiş raporlarında suçu subuta eren ALTINSOY, Sivas´tan alınarak ADANA´da görevlendirilmişti. Şimdi ise ADANALILAR´ın, ALTINSOY´un görevden alınması için Milli Eğitim Bakanı ile görüşecekleri bilgilerine ulaşıldı.