Gözler Milli Eğitim´de...
Şehir kamuoyu Müdür SAVAŞÇI´dan eğitim anlamlı temiz bir sayfa açmasını bekliyor. Milli Eğitim tarafından bilinen şaibeli okul idarecileri hakkında bir incelemenin zaruret olduğu vurgulanırken, Kurum kültürünü oluşturamayan, görevini yapmayan, Bayrak törenleri ve İSTİKLAL MARŞI hassasiyeti olmayanların görevlendirmelerinin iptal edilmesinin mecburiyet olduğu vurgulanıyor.
Tarih: 9.3.2019 21:45:00/ 10079okunma / 28yorum

SPHM ÖZEL HABER

 SİVAS, eğitim öğretimde temiz bir sayfa açılmasını bekliyor. Eğitim öğretim anlamlı şehirde donanımlı pek çok insan ve projenin olduğu vurgulanırken, yeni Müdür Savaşçı´nın bu sinerjiyi harekete geçireceğine inanılıyor.

Şehrin pek çok artı yönleri varken, bu artı yönleri, harekete geçirip insiyatif alma becerisinden yoksun pek çok idarecinin eğitim öğretimi berelemesine müsaade edilmemesi isteniyor.

Devlet hiyerarşisi ve işleyişini sekteye uğratan bazı okul idarecileri olduğu ve bunlara uzun zamandır göz yumulması sonucunda, şehirde MİLLİ EĞİTİM´in tartışılır halde olduğu ifade ediliyor.

Eğitim öğretimi sekteye uğratan İDARECİLERE Savaşçı´nın geçit vermemesi bekleniyor. Eğitim anlamlı ortaya bir proje ve ideal koyamayan okulların bilindiği ve bunlar hakkında detaylı bilgilerin ise ŞUBE MÜDÜRLERİ ve MÜDÜR YARDIMCILARINCA bilindiği belirtiliyor.

Bu bağlamda SİVAS´ta göreve başlayan MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ Savaşçı´ya büyük görevler düştüğünü dile getiren şehir kamuoyu, MİLLİ EĞİTİM´de biran önce revizyona gidilmesi gerektiği,  gidilmediği takdirde eski anlayış ve yönetim şeklinin başarısızlığı devam ettireceğini vurguluyorlar.

 SAVAŞÇI, şehre gelir gelmez ayağının tozu ile şaibeli okul idarecilerinin açılışlarına özellikle yönlendirildiği ve bu vesileyle yeni müdürü berelemeye çalıştıkları vurgulanıyor.

 Geçtiğimiz dönemlerde okullarda KURUM KÜLTÜRÜNÜ oluşturamayan okul idarecilerinin görevden el çektirilmesine yönelik bir LİSTE hazırlandığı lakin Bakanlık müfettiş raporlarına göre "suçu subuta eren" ALTINSOY´un buna engel olduğu biliniyor.

 İstiklal Marşı ve Milli Duyarlılığı olmayan idareciler MİLLİ EĞİTİM tarafından bilindiği halde bunlara müdahale edilmemesi ise şehir kamuoyu tarafından şaşkınlıkla izleniyor.Bunları koruma girişimi içinde olanların ise suç işledikleri vurgulanıyor.

 Yeni MÜDÜR SAVAÇI´nın, kumpaslara, yolsuzluklara, usulsüzlüklere, Milli Eğitim sağlam maslarının şaibe ile değiştirilmesine,kurum kültürünü oluşturamayanlara, Bayrak törenleri ve İstiklal Marşı´nı önemsemeyenlere geçit vermeyeceği ümit ediliyor.

 








Kaynak:

Anahtar Kelimeler: Şehrin Eğitiminde Yeni Dönem
Okuyucu Yorumları (28 yorum)
Adınız Soyadınız *
E-Posta *
 
Telefon
Güvenlik *
Yenile
 
Yorumunuz *
İSTİKLAL MARŞI tartışması
8.8.2018 13:06:29
Ben İSTİKLAl MARŞI KONUSUNU YAŞADIM. Okulun birinde kısa zaman geçici görev yaptım. PAZARTESİ günleri İSTİKLAL MARŞI OLUR YA.HERKES GELİR ancak OKUL MÜDÜRÜ gelmiyordu. Servet YILMAZ diye bir adamdı. ERKEK HOCALAR HOMURDANIYORLARDI HER HAFTA istiklal Marşı´na niye gelmiyor diye. Erkek Hocalar hatta tartıştılAR İstiklal Marşı na neden gelmiyorsun diye. Okul Müdür yardımcısı İLYAS diye bir adam vardı o da umursamıyordu gelmiş mi gelmemiş mi. O müdür İSTİKAL MARŞI na gelmiyordu. KAMERA kayıtlarında vardır zaten gelmediği. MİLLİ EĞİTİM BİLİŞİM uzmanları bakar kayıtlara çıkarırlar zaten...
Mehmet Murat
30.4.2018 11:29:36
Sayın Müdürümüze hoşgeldiniz diyorum öncelikle. Ateşten bir çemberin ortasına düştü zira. Bürokraside çok fazla değişiklik olmasına rağmen Sivas Milli Eğitim Müdürlüğü en çok dikkat çeken yerlerin başında geliyor, zira eğitime verilen önem ortada. Şimdi sayın müdürün etrafında dalkavuklar dolaşmaya başlayacaktır her yeni gelen müdürün etrafında dolaştıkları gibi. Hey gidi her devrin adamları hey… Sayın müdürümüzün Sivas eğitim camiasındaki derin çatlaktan haberi olur zaten kısa sürede. Sivas´ın en güçlü STK´sı olan ve yetkili sendika konumundaki Eğitim Birsen´deki çatlak ve bölünmüşlük ve hesaplaşma hırsı yakında kendisini sayın müdürümüze de hissettirir. Bir taraftan A´cılar, bir taraftan B´ciler müdür beyi yakın markaja alıp etkilemek için ellerinden geleni yapacaklardır. Dertleri eğitim mi yoksa kim daha çok müdür ve müdür yardımcısı görevlendirmesine referans olacak bunun meselesi mi? Ülkece birlik ve beraberliğe en çok ihtiyaç duyduğumuz dönemlerde küçük bir sendika şubesindeki koltuk yarışı ve aralarındaki husumet ülkemizin nereye çekilmek istendiğine de ayna tutmaktadır. Kardeş karedeşe düşman olmuş, aynı siyasi çizgideki ve görüşteki insanlar birbirine makam ve mevkii hırsı ile birbirlerine girmiş durumdalar ve neredeyse hamaset yarışındalar. Allah biran önce birlik ve beraberleriğimizi daim kılsın, büyük Türkiye hedeflerine ulaşmak adına tüm sıkıntıların bir an önce aşıldığını görmek nasip olur inşallah. Yeni müdürümüze etki etmek isteyenler ellerini vicdanlarına koysunlar, Sultan şehrimize hizmet etmek adına katkıda bulunsunlar. Müdür beyi koltuk kapma oyunlarına alet etmek için şirin görünme yarışına girmesinler. Müdür Bey´e aklı selim ve vicdan ile yardım etsinler ki eğitimde ilerlemek ve belli bir noktaya gelmek nasip olsun şehrimize… Sayın Müdürümüze tekrar hoşgeldin diyor, bu ateş çemberinde bol şans ve başarı diliyorum.
kenan
3.5.2018 06:41:31
Müdür bey başarılı olmalı bence.çok çalışır ve istişareyeye önem verirse neden başarılı olmasin
SIVASLl Egitimci
3.5.2018 14:54:41
Yeni müdür kimle istişare edecek.Ayhan mi,Fehmi mi,Birol bu? BUNLAR ehil mi?Ayhan bülbül nasıl m.yardımcısı oldu?araştırmak gerek...
egitimci
30.4.2018 20:45:40
Yeni müdür adaleti ve liyakati esas alırsa başarılı olur.Allah yardımcısı olsun.Hepimiz destek olmalıyız.
sivasli
30.4.2018 20:47:17
Sayı Savaşçı şehrimize hoş geldiniz.Sivas sizden çok şey bekliyor.Başarılı olmanızı temenni ediyorum.
haluk
30.4.2018 20:49:36
Hoş geldiniz müdür bey Allah islerinuzde kolaylık versin
yigido
30.4.2018 20:51:14
ben müdür beyin başarılı olacağına inanıyorum genç çünkü.inşallah hokkabazlar etrafını cevirmezler
daha58
3.5.2018 01:09:00
sn gazate editörleri sizin eleştirileriniz hep yönetimsel düzeyde...eğitimin bazı içsel ve dışsal bileşenlerini hesaba katsanız daha olumlu olabilir...size göre sivasın eğitim sorunu il milli eğitim binasının içinde halledilir...istasyondan meydana kadar gelince biter...hayır öyle değil...soğuk bile etkiler...fakirlik,işsizlik,ailenin kültürü,eiğitim çevresi vs.tüm bunları içeren hükümler ve ona uygun bakış açıları sivası hak ettiği yere getirecektir.
melihhhh
2.11.2018 00:28:54
fetöcü vatan hainleri 1 dolarlık satılık kansız uşaklar.Kazanmak ve karşı gelenleri susturmak bezdirmek adına herşeyi mubah gören devletmizin silahları ile silahsız vatan severlere ateş açan kansız şeref yoksunu ve uznatıları.Başaramayacaksınız.Seref yoksunu fetöcüler herşeyi menfaateri için deneyenler vicdan olmayan kansız 1 dolarlık kişiler.Haberlerde hep 2014 yılındaki müdür atamalrında etkin oldukları ve fetö mensubu oldugu bilinen hainleri sendika üylerine blok halinde 90 üzeri performans notu verildiği yazıldı.Keşke araştırlsa hangi müdürler bu notları vermiş.Bu yıl 2014 atamalrının görevlendirmleri bitiyor.kansız satılmış 1 dolarlık kişiler ve sempatizanları inş bir daha müdür olmaz.vatan sevgisi imandanmış der sevgili Peygamberimiz.Vatanını sevmeyen hainlerde imanda yok hainlerde.Başaramayacaksınız.
emmi oğlu
16.5.2018 11:12:04
müdür beyin ilk işi şu liyakatsiz olan müdürcük İlyas karahan ı görevden almak olmalı
melihhhh
6.8.2018 18:44:43
fetö ve uzantıları bu ülkeyi mahvettinginiz gibi Sivas ı da mahvettiniz.2014 mudur atamalrıyal ilgili kimseden ses çıkmıyor.Yüksek puan alanlar kimler haklarında adli idari açıga alınma görevlendirme sonlardırmları ihraç işlemi yapılmış kaç kişi var acaba?Bunların arkasında kimler var dı?Kiminlerin delgesiydi kimlerle irtibat kurdular aslına iyi bakmak lazım.Gröevlenrime yapılıpta ihraç edilenleri kimler referans oldu iyi araştırmak lazım.Başaramaycaksınız diyorum ama malesef başardınız.2014 de idarecei olupta haklarında işlem yapılanların puanları veren kişileri ve referanları aslında araştırılması lazım.Eğer yuksek puan alanlarlar hakkında işlem yapılmış ihraç edilmiş açığa alınış görevlendrimelerine son verilmişse adli işlem yapılmışsa bunların baglanatıların iyi araştılramsı lazım.Yoksa görevlendirmeler bitecek önmüzdeki yıl yine o şerefsiz kansız vatan haini fetönun eli degmesin.
CİMER´e yazın
28.6.2018 08:57:28
Arkadaşlar çok önemli iddalar var bu yorumlarda. Bence CİMER´e yazın Sayın Cumhurbaşkanımız gereğini yapar... --Kimin haddine DESTEKLEME KURSLARINI özellikle 8 leri hafta içi yapmak. --Kimin haddine devlet adabını kafasına göre ayarlamak. --Kimin haddine törenlere iştirak etmemek ve göz yummak.. --Kimin haddine FETÖ ile mücadele etmemek...
Milli Eğitim MÜDÜRÜNÜN Dikkatine
27.6.2018 11:14:17
Sayın MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜM; Açıklanan LGS de pek çok okul döküldü. Neden? çÜNKÜ pek çok okul müdürü 8.sınıf kurslarını hafta içine aldı. Çocuklar 7 saat normal derslerini gördüler 2 saat de kurs etti 9 saat. Buna dayanamadılar. Oysa 8.sınıf kursları hafta sonu olsa durum değişik olacaktı başarı artacaktı. 8.sınıf kurslarını hafta içi yapan okulları lütfen araştırın ve göreceksiniz ki su istimal ve nemelazımcılık var. Bu okul idarecilerinden de hesap sormak bir DEVLET adabı olarak size düşmektedir.
Mülakat Başkanı
3.7.2018 13:54:42
Çoçuğunu Sultan Muratta Detö okullarında okutan kişi Mülakat Komisyon Başkanı haaaaaaa. Fetö ile mücadele yapalım... Mülakatta ne işler çevirmişlerdir.Kesinlikle incelenmeli.Demedi demeyin.
MEM Müdürüne SİVAS Güvensin!
12.7.2018 07:55:18
ARKADAŞLAR ben Yeni Milli Eğitim Müdürünü İSTANBUL dan araştırdım. Çok olumlu şeyler söylediler. Vatan ve Millet sevdalısı bir insanmış. İSTİKLAL MARŞI´na katılmayan, iş üretmeyen,ÇALIŞMAYAN,okullardaki kurum kültürünü oluşturmayn OKUL İDARECİLERİ korksunlar bence. EYLÜL olmadan onların GÖREVLENDİRMELERİ iptal edilecek. KİMSE bu insanlara sahip çıkmaZ, yüklerini çekmez...MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ bu insanları korumaz. KÜÇÜK bir ARAŞTIRMA ile konuya vakıf olur.
Milli Eğitim Müdürü GÖREVE...
4.7.2018 16:15:08
BİR TAKIM İDDİALAR ÇOK CİDDİ. SAYIN mem muduru gereğini yapmalı. GÖRMEZDEN GELMEMELİ...
EMMIOĞLU
25.6.2018 12:39:26
Yorumu gördüm EMMIOĞLU YORMUNU YAZMAK ıstedim.. İLYAS KARAHAN mudurcuk gittiğin MEHMETCİK okulunu da kırk parça etmişsin dedikodu ilen. Bir de SOSYAL medyadan bolcana SAYIN CUMHURBAŞKANIMIZ´ı paylaşıyorsun. Onu ağzına alma Cumhurbaşkanımız ADAM GİBİ ADAM. yÜREKLİ. vATAN VE mİLLET SEVDALISI. Sen ise İSTİKLA MARŞINA katılmayan bir mudurune ses çıkarmamışsın korkudan.Eğitimciler bunu konuşuyor. Adam haftalarca aylarca katılmamış İstiklal Marşına sen göz yummuşsun...
İSTİKLAL MARŞI ve Okul Müdürleri
15.9.2018 21:31:28
Sayın MÜDÜRÜM; Müdürler toplantısinda "PAZARTESİ ve CUMA" günleri okul idarecileri İSTİKLAL MARŞI´na herkesten önce katılıp okulda olmalı dediniz.HASSASİYETİNİZDEN dolayı teşekkür ederiz. Önce ki yıllarda katılmayan OKUL İDARECİLERİ var. BÜtün OKUL MÜDÜRLERİ bunu konuşuyor. Servet YILMAZ isimli okul müdürünü Öğretmenler İstikLal Marşına getirmişler gelmez imiş Pazartesileri. Siz bu konuda bir İNCELEME yapmalısınız. Yoksa kötü örnek olur ve suistimaller devam eder. Sizin bu konuda nasıl adım atcanız önemli. Böyle hassas bir konuya duyarsız kalmamanız gerekir bence...Bu tür olumsuz örnekler korunursa, eğitim camiasında tartışmalar bitmez.
Ş.HAMİT KANDUR
29.9.2018 12:57:57
Bu okul müdürU SERVET YILMAZ ın İSTİKAL Marşına katılmamasına şaşmadım.HAMİT KANDUR dayken de bu okulu karıştırdıydı. Velileri ayarlar ÖĞRETMENLERİ şikayet ettirirdi.
Sayın Valimiz
11.11.2018 10:00:19
Sayın Valimiz Salih Ayhan da eğitime çok katkı sağlar...olumsuzlukları giderir.
İSTİKLAL marşı incelemesi
17.11.2018 11:50:13
İstiklal Marşı ile konu ile ilgili MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ inceleme başlatmış. Yeni MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ aman vermiyor yanlışlara.
EMMIOĞLU Müdürcük
19.1.2019 13:23:41
müdürcük İlyas Karahan müdür yardımcısı olarak ŞABAN köyü yol arkadaşın kankan ZAFER´İ de al yanına. Şaban Köyü nde plan yapmadığından soruşturma geçirdiydın deyil mi?MEHMETCİk okulunu da DEDİ KODU kazanına çevirmişsin.yüzüncü yılı da aynı yaptıydın kanunU gibi. Davut GÜL seni mudur yapmıştı mülakatta.
melihhh
27.2.2019 21:00:55
evet il müdürümüz harıka biri iş başında işini yapıyor.Kaliteli biri.Yılladır eski sendika yönetimi hep idareci atamaları öncesi mebdeydi.Hatta defalarca yazıldı delegeleri 2014 de idareci oldu diye ve etrafındakilerin çoğu idareci oldu o dönemlerde nerdeydin?İl başkanı ve ekibi hepsi idareci oldu.Tevafuk tabiki .Hatta bir okulda boş odaya delegesinin ismi başvuru olmadan müdür yardımcısı tabelası asıldı.O dönemlerde sesiniz çıkmadı tabi işinize geldi dimi.Önceki yönetim dönemi atamaları müdür müdür yardımcısı olanlar ve idareci olanlar yüzdesine bir bakın öyle konuşun.Listeleri var isterseniz bir gün atabilirim.Kaç delege kaçı idareci oldu 2014 seçimlerde önceki yönetimde.Keşke o dönemde sesiniz çıksaydı dimi
melihhh
28.2.2019 22:58:52
58 sivasli peki yılladır eski yönetimi düşün.bence yanılıyorsun Sayın Halil İbrahim Temiz fetö ile mücadele eden kaliteli değerli birisi nitekim aldığı oyda tabanda bunu teyit etti.Gerek ilçeler gerek il merkezi oylarıyla ciddi bir şekilde güvenini ve eski sendika ekibini istemdğini net dille oylarıyal ifade etti.
teacher cvp
27.2.2019 22:22:27
kesinlikle müdür bey kaliteli biri.Fakat sen önce ki sendika bAŞKANIN dönemini bir düşün.Herşeye mdaühil olan ve etrafındakilerinin bir çogu idaeci oldu.Ayrıca haberlde komisyon başkanı denilen müdür mülakatlarındaki kişi kimin adamı.2014 deki şube muduru komisyon başkanı ile eski sendika başkanı ayrılmıyordu.Bir önceki müdürmüz eski sendika başaknı ile hatta dernekleri var dı neydi ismi facebokktan etkinliklerini paylaşıyordu.Sesin çıkmıyordu görmüyordun sanırım.Halil İbrahim bey in ayağına taş değmesin iyi sendika başkanı oldu....Değerli sivas için fetö ile mücadele eden adaletli biri.Yıllardır geçmiş yönetimi gördük ve taban gereken cevabı seçimle verdi iyi okurlarsa.Birde ESKİsenkidak başkanın delegelri müdür müdür yardımcılarına bak bazıları sanki mülkü amir
58 sivasli
28.2.2019 20:46:25
Ibrahim TEMIZ in de bir başarı göstereceğine inanmıyorum.Ekibi de yok...
teacher
25.2.2019 13:12:21
SİVAS İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ İŞİNİ DÜZENLİ YAPAN BİRİ . BIRAKIN KARDEŞİM HERKES İŞİNİ YAPSIN İDARECİLİK ATAMALARI YAKLAŞTI BELLİ YANDAŞLAR İŞ BAŞINDA EĞİTİM BİRSEN İL BAŞKANI VE YANDAŞLARI GİBİ . EĞİTİM ÜZERİNDEN RANTI BIRAKIN HERKES İŞİNİ YAPSIN. AMA BU BAKAN DÖNEMİNDE BUNLARI İNŞ YAPAMAYACAKSINIZ. ilyas KARAHAN GİBİLERE GELİNCE YAZIK ÇOK YAZIK KAPASİTESİZ İNSANLARI ORALARDA TUTMAYIN ADAM KENDİNİ İFADE EDEN BİRİ BİLE DEĞİL...
Bu Mudur İşte Budur!
Bu Mudur İşte Budur!
SARIKAMIŞ´ın anlatıldığı “BEYAZ HÜZÜN” Tiyatrosu AKM´de sergilendi. SALONUN hınca hınç dolu olması ise sevinçle karşılandı.
SARIKAMIŞ Şehitlerinin İLÇELERİ
SARIKAMIŞ Şehitlerinin İLÇELERİ
ANADOLU´nun yağız delikanlıları geri dönmeyi hiç düşünmediler.627 ve daha ismi bilinmeyen nice SİVASLI, kara kışa kıtlığa aldırmadan bu vatan için gittiler...
Sarıkamış´a Gidip Dönmeyen SİVASLILAR
Sarıkamış´a Gidip Dönmeyen SİVASLILAR
1914 yılının 15-22 Aralık tarihleri arasında, Sarıkamış yakınındaki Allahuekber dağlarında, Kars´ı Ruslardan geri almak için harekata katılan 60 bin asker donarak öldü. Başkumandan vekili Enver Paşa büyük bir güçle, Rusları hiç beklemedikleri bir yerden, Allahüekber dağlarından aşarak vurmayı ve Kars´ı yeniden vatan topraklarına katmayı hedeflemişti. Allahuekber dağlarının yer yer 2-3 bin rakımlı geçitlerinde ısı sıfırın altında 30 dereceye kadar düşüyordu. Türk askerlerinin büyük bölümü ise çölden gelmişti ve üzerlerinde yazlık üniformalar vardı. İşte 1914-1918 Sarıkamış ve Kafkas Cephesinde Şehit olan Sivaslıların isim listesi
KALE Doğal Film Seti
KALE Doğal Film Seti
Malatya, Mardin, Kayseri, Van Uluslar arası Film Festivalleri ile ülke gündemlerinde yerlerini almaya devam ediyorlar. Film Platoları oluşturarak kültür ve turizm anlamında önemli kazanımlar elde eden bu illerden, potansiyel olarak geri kalmayan Sivas ise sadece bu gelişmeleri seyretmekle yetiniyor.
Bu Ayıp Bize Yeter!
Bu Ayıp Bize Yeter!
Altınyayla İlçesi Deliilyas Beldesine ait olan CELALOĞLAN Türküsü kitaplaşmayı bekliyor. DELİİLYAS topraklarından doğan bu eşsiz türkünün, kitaplaştırılarak kültür hayatımıza ne zaman kazandırılacağı merak ediliyor.
TRT´de SİVAS Rüzgarı
TRT´de SİVAS Rüzgarı
Sivas´ın kadim kültürü TRT AVAZ ekranlarında izleyici ile buluşmaya devam ediyor.”Ninniden ağıta Anadolum” isimli programda Sivas´ın türküleri ve ağıtları ekrana yansıdı.
Şehrin İnsanı...
Şehrin İnsanı...
şehrin insanı, şehrin insanı, şehrinbozuk paraların insanı, sivicelerin
Bir GÜZELDAĞ Klasiği
Bir GÜZELDAĞ Klasiği
Bekir GÜZELDAĞ´ın hazırlayıp sunduğu “Hikayeleriyle Türkülerimiz” isimli program izlenme rekorları kırıyor. “Hastanenin Kapısına Kar Doldu” isimli türkünün hikâyesini ekrana taşıyan GÜZELDAĞ, Sivas kültürüne önemli bir katkı daha sundu.