Şehir, Belediye Başkanını Arıyor!
Belediye seçimlerine bir yıl kala pek çok adayın da yavaş yavaş siyasi arenayı koklaması, bu seçimin kıran kırana geçeceği öngörülüyor.
Tarih: 12.2.2018 23:00:19/ 2506okunma / 11yorum

SPHM ÖZEL HABER

SİVAS halkı yeni Belediye Başkanının kim olacağını konuşmaya başladı. Seçimlere bir yıl gibi kısa bir zaman kalmışken, başarısız bulunan Başkan AYDIN´a şans tanınmıyor.

Önümüzdeki Başkanlık seçimlerine beraber girecek olan MHP ve AK PARTİ ittifakının SİVAS´ta da kendini göstereceği ve MHP´nin de güçlü bir ismi BELEDİYE BAŞKANLIĞI için önereceği kulislerde konuşuluyor.

Ayrıca BBP Genel Başkanı Mustafa DESTİCİ´nin de olası ittifak için yeşil ışık yaktığı ve onun da aklından geçen şehirlerin başında ise SİVAS olduğu vurgulanıyor.

Sivas Belediye Başkanlığı için Doğan ÜRGÜP´ün uzun zamandır kulisleri yokladığı bilinirken, Sivaslılar Doğan ÜRGÜP ve Sami AYDIN Belediyeciliğinden bıktıklarını ve yeni isimler ve yeni bir kadro ile şehrin yepyeni bir yüze kavuşması gerektiği görüşlerini dile getiriyorlar.

Ak Parti içinde de yaklaşık on kadar güçlü ismin Belediye Başkanlığına hazırlandıkları ve önümüzdeki günlerde bu isimlerin Genel Merkez bağlamında kulislere başlayacakları alınan haberler arasında.








Kaynak:

Anahtar Kelimeler: Şehir Belediye Başkanını Arıyor
Okuyucu Yorumları (11 yorum)
Adınız Soyadınız *
E-Posta *
 
Telefon
Güvenlik *
Yenile
 
Yorumunuz *
Dogruya Dogru
14.2.2018 09:10:13
Başkanın halka indiği kadar var, ilk seneler dışarı çıkmayan insanlar seçim yaklaştıkça halka iner
Nejat DEMİR
13.2.2018 20:20:37
15 TEMMUZ SONRASININ AKPARTİ TEŞKİLATLARI EN DOĞRU KARARI VERECEK VE İLİMİN HİZMETİN EN İYİSİNİ HAKEDEN İNSANLARI BU DOĞRU KARARIN YANINDA BİR BÜTÜN OLARAK DURACAK VE DESTEKLEYECEKTİR.
metin
14.2.2018 01:40:33
VERİLEN SÖZLER NE OLACAK: KALE DURUYOR, HAL DURUYOR, OTOBÜSLER DEĞİŞMEDİ, TRAFİK SORUNU DURUYOR, İSTİHDAM NEREDEYSE HİÇ OLMADI , SANAYİ DURUYOR, SU PARASINDA EMLAK VERGİSİNDE HİÇ İNDİRİM OLMADI, ŞEHİR ÇIPLAK MEYDANLARLA DOLDU, DAHA SAYAYIMMI... NE OLACAK BU İŞLER, KİM HESAP SORACAK...
taner
14.2.2018 01:45:34
hızlı tren geçikmesi ve hastanelerin yıkılarak, yok edilerek kızılırmak kenarında bataklığa götürülmesinin hesabıda sorulmalı
sinan korkmaz
13.2.2018 14:38:45
sami ve doğana oy yok artık şu sivasın haline bak tek kazanan kendileri
Yaşar Rende
13.2.2018 10:54:14
Sami başkan yine kazanır.
Sivas Sevdalısı
17.2.2018 21:18:49
Sivas Iki isimden de çok çekti.Yeni isim yenilikçi halk ile iç içe olan biri olmalı.Sivas a tepeden bakan biri olmasın. Işi sadece Sivas Sevdası Olan biri; YENİ BİR SİVAS İÇİN BURHANETTİN KURU yu SEÇİN
FERHAT ASLAN
20.2.2018 10:17:12
Hırsız olmasın ,çalmasın ahlaklı olsun yeter.
M. Ali
25.2.2018 11:59:45
Selçuk ortaokulunu yıkın,Lisenin bahçesine ortaokul yapın. Eee şimdi bu okullara bahçe lazım ne yapmalı..??Öğretmen evini yıkalım buraların bahçesi olsun. Ne güzel mantık değil mi?Bu ne zenginlik. Bu ne rezillik. Okul içinde okul. Sanki Sivasta uygun alam yok. Zaten bu alan trafik açısından sıkışık şimdi tam bir rezalet. Milletin parasını çarçur edenleri kınıyorum. Gelelim imar durumuna. Eğriköprü konakları çevresini ihya ettiler. Sinekten böcekten geçilmeyen yerleri yerleşim yerleri yaptı yüksek katlarla o bölge güzelleştirdi. Başkana srmak lazım bu bölgeye bu ilgi neden..?? Asıl Sivasa katma değer katacak alan bence Sivas ın batı girişi,,batı kapısı. Niye buralara önem verilmiyor neden??Gerçekten Sivas ımıza yeni bir başkan lazım. Kendini değil Sivası düşünen ufku geniş halkla konuşan bir başkan.
murat
24.2.2018 09:05:56
sami aydını kesinlikle koymaz reis ,konsa bile müteahhitlerden oy istesin , ev fiyatlarının düşmemesi için gösterdiği çaba taktire şayan
FERHAT
27.2.2018 17:42:23
İMAR PLANI İPTAL EDİLDİ. ARTIK RANTLAR ORTAY AÇIKTI. MÜTEAHHİT BAŞKAN OLMASIN. YAPI DENETİM ŞİRKETİ OLAN OLMASIN. HAK İLE HAKİKAT OLSUN
Güzellikler Çoğalsın!
Güzellikler Çoğalsın!
SİVAS´ın güzel ilçelerinden biri olan GÜRÜN, siyaset dünyasına yetiştirdiği isimler ile de dikkat çekiyor. GÜRÜNLÜLER, Ak Parti İstanbul Milletvekili Osman BOYRAZ´ın her fırsatta kendilerine destekte bulunmaya devam ettiğini dile getiriyorlar. Son olarak BOYRAZ´ın girişimleri ilçeye gönderilen 15 adet modern kamelya çeşitli yerlere yerleştirilmeye başladı.
Zor Seçim
Zor Seçim
Yusuf Ağah Yazdı
Buhara´dan SİVAS´a V.Bölüm
Buhara´dan SİVAS´a V.Bölüm
İbrahim BALABAN Yazdı...
Bu Mudur İşte Budur!
Bu Mudur İşte Budur!
TBMM de SİVAS konulu bir basın toplantısı düzenleyen hemşehrimiz İstanbul MHP Milletvekili Hayati ARKAZ, Sivas´ın adeta ÜVEY EVLAT durumuna düştüğünü dile getirdi.
KÖYDÜ ŞEHİR YAPTI
KÖYDÜ ŞEHİR YAPTI
SİVAS´ın en başarılı BELEDİYE BAŞKANLARINDAN biri olan Necmettin MERMER, yaptığı hizmetler ile ALTINYAYLA ve çevre köylerinin en sevilen ismi oldu.
BELEDİYE Başkan Adaylarından Beklentiler
BELEDİYE Başkan Adaylarından Beklentiler
Üzeyir YİĞİT Yazdı
EFENDİ
EFENDİ
Mehmet BAŞKAN Yazdı!...
Çap Meselesi
Çap Meselesi
Bülent ÖZÇELİK Yazdı...
Yerel Seçimlerden Kısa Kısa
Yerel Seçimlerden Kısa Kısa
Üzeyir YİĞİT Yazdı
Siyaset Kızışıyor!
Siyaset Kızışıyor!
MART Yerel seçimleri için heyecan doruğa çıkarken, aday adayları da netleşmeye başladı. Şehir siyasi kulislerinde Mimar Serdar İNCE´nin bağımsız aday olma ihtimali de son günlerde konuşulmaya başladı.
SİVAS Günlüğü
SİVAS Günlüğü
Üzeyir YİĞİT Yazdı
AK Parti Kanadında İlk Yarı
AK Parti Kanadında İlk Yarı
Üzeyir YİĞİT Yazdı
Heyecan  Dorukta!
Heyecan Dorukta!
SİVAS, Yerel seçimlere hazırlanırken, AK PARTİ BELEDİYE BAŞKANI adayının da SALI günü Cumhurbaşkanı ERDOĞAN tarafından gurup toplantısında açıklanacağı öğrenildi.
SİVAS İçin Konuştu!
SİVAS İçin Konuştu!
Plan ve Bütçe Komisyonunda Sivas´ın kültürel varlıklarının yok edildiğini dile getiren CHP Sivas Milletvekili Ulaş KARASU, Numune Hastanesinin boşa yıkıldığını söyledi.
Sami AYDIN Nerde Yanlış Yaptı?
Sami AYDIN Nerde Yanlış Yaptı?
Üzeyir YİĞİT Yazdı
Başlangıç Tarihi
Bitiş Tarihi
E-Gazete
Son Sayı
Önceki Sayılar
Sivas için namaz vakitleri
İmsak Güneş Öğle İkindi Akşam Yatsi
06:00 07:44 12:44 15:09 17:27 18:59
Çok Okunanlar