ŞEHİR Başkanını Arıyor!
SİVASLILAR, Belediye Başkanının kim olacağına yoğunlaşmışken, görev süreleri az kalan mevcut yönetimin, geçen sürede ne yapıp ne yapmadıkları kamuoyunda tartışılmaya devam ediyor.
Tarih: 1.3.2018 20:56:27/ 3412okunma / 11yorum

SPHM ÖZEL HABER

Sivaslılar, yerel seçimlerde Belediyeyi yönetecek Belediye Başkanı ve ekibini şimdiden oluşturmaya başladılar. Ak Parti içinde pek çok aday BELEDİYE BAŞKANLIĞI için Ankara bağlamlı kulis faaliyetleri içerisinde olurlarken, MHP ve BBP de Sivas Belediye Başkanlığını istiyorlar.

Mevcut Belediye yönetiminin görev sürelerinin bitimine az bir zaman kala, bu yönetimin SİVAS için ellerinden geleni yapıp yapmadıkları konuşulmaya devam ediyor.

Kişiye özel imar uygulamaları olup olmadığı, eş dost akraba kayırmacılığı yapılıp yapılmadığı, inşat sektörü ve müteahitler ve yapı denetim şirketleri ile ilişkilerin ne boyutta olup olmadığı, vatandaşın sorunlarının  planlı ve programlı çözülüp çözülmediği halk tarafından irdeleniyor.

Mevcut Belediye yönetiminin görevlerinin bitimine 1 yıl gibi bir zaman kala, ehliyet ve liyakat esasını mihmandar edinip edinmedikleri ve bütün iş ve işleyişleri kamu yararına değerlendirip değerlendirmediklerinin, kendi vicdan terazilerinde tartıp tartmadıkları merak ediliyor.








Kaynak:

Anahtar Kelimeler: ŞEHİR Başkanını Arıyor
Okuyucu Yorumları (11 yorum)
Adınız Soyadınız *
E-Posta *
 
Telefon
Güvenlik *
Yenile
 
Yorumunuz *
karınca
2.3.2018 09:54:12
sayın başkanım hani evlerdeki musluklardan tatlı sular akacaktı artık rahatlıkla çeşme sularını için diye tv konuşuyordunuz nerede verdiğiniz sözler hangi birini yazayım resmen sulardan kireç akıyor onu bırak sokaklardaki çeşmeler bile katışık parası olan damacana su alır değilmi garibanda kireçli suları içsin yazık seçim geliyor
İXİR
3.3.2018 15:14:49
Ah Sivas Vah Sivas; Belediye seçimleri ile şehrimizdeki güzide bir ekmek fırın olan Yiğiter ekmeğin ne alakası oluyor mantığım almıyor. Sektörün içini bilen birisi olarak söylüyorum ki Sivas´ta en iyi ve en hijyen fırınlardan birisidir. İnanın olumsuz yorum yapan iki arkadaşta fırıncıdır ya da yakın alakalıdır hiç bir şüphem de yoktur. Fırıncının fatura ve fiş kesme gibi bir korku ve endişesi olamaz çünkü hep fazlalık vardır. Lütfen çamur at izi kalsın düşüncesiyle kimseyi lekelemeyelim. Yazıktır Günahtır. Bugün bana, yarın sana olacağını unutmayalım. Belediye başkanlığı içinde hakkımızdan hayırlısı neyse o olsun.
melihh
2.3.2018 19:57:41
Yiğiter ekmek fabrikası konusunda kesinlikle katılıyorum.Adamlar ellerinde sigara ekmek pişiriyor.Temzlik yaptıkları ellerle ekmek satıyor.Evet aynen yıllarca gündüz satışlarına fiş kesmeyen akşamşları göstermelik fiş kesen kasada çalışanları kaldırımlara park ederek kişileri yollardan yürüsün anlayışı vs.vs. Belediyemiz böyle işletmeleri denetelip neden çalışma ruhasatları tekrardan değelerndirmez.Bir kişi para kazanacak diye halkı kamu hakkını neden magdur eder.
Sivas Sevdalısı
3.3.2018 00:19:01
Belediye Başkanlığına Tekar Mevcut Belediyedeki İsim Gelirse Buradan Açık Ve Net Söylüyoruz Ailemiz Ak Partili Olduğu Halde Oy Vermeyeceğiz.Ve Seçimde Oy Pusulasina Not Düşeceğiz.Değişim Yoksa Oy da Yok Yazacağız.
ekmek fab
1.3.2018 22:17:38
yorumlarda yazıyoruz bazen meşhur yiğiter ekmek fabrikası yılalrca gürlütülü sistme kurulmuş göz yumulmuş sonunda şikayet edilince idari işlem yapılmış.Yıllarca bütün yasalarda açıkkken yatay baca kullanmış belediye yine normal görmüş sonra şikayet edilince pardon denilerek düzeltmiş.Yine aynı fırın gün boyu kimsye fiş vermemiş göstermelik akşam fiş kesmiş.Hakkında şikayet olmuş cezai işlem yapılmış.Yine belediye normal bunlar fırın normal demiş.Tabi bu kadar usulsuzluk olan haklarında cezai işlem yapılan fırın normal neden acaba merak konusu...Selçuklu mahallesinde ki Yiğiter ekmek fabrikası yukarıdakileri hakkında hepsinde cezai işlem yapılmış ama beldiye her fırsattaa normal demiş.Fiş vermesin akşam göstermelik kessin.Gürültüsü yasal sınırı aşsın cezai işlem yapılsın.Bacaları yatay kullansın resmi yazıyla düzeltilsin peki bunlar varken bu fırının ruhsatını şimdiye kdar denetlemesini neden yapmadınız merak konusu.Selçuklu mahallesindeki Yiğiter ekmek fabrikasını
ekmek fab
3.3.2018 18:04:26
yiğiter ekmek fabrikası hakkında hepsi dogru belgelerle denetlemelerle ispatlanmiş.Çamur atmak değil şimdiye kadar ve halen çalışma izni yetkisi ve denetlemesi gereken kurum olan belediye neden denetlememiş yada şikayetlerde neden normal demiş.Objehktif incelemelerin hepsinde haklarında cezai işlem yapıldı merak etmeyin çamur değil gerçekler İXİR
FERHAT
5.3.2018 11:21:09
Yapı Denetim şirketleri ve müteahhhit firmalar, imar rantını nereye taşıdılar. İmar rantı ile şehri katlettiler. Kişiye Özel otopark yapımından, kişiye özel imar uygulamasının hesabı seçimde sorulacak
Turan Özel
5.3.2018 11:22:55
Kardeşler mahallesinde iptal edilen imar yerine, yapı kulllanma ruhsatı vermek suçtur. Yakında iptal edilen imar yerleri ile ilgili ceza dosyası açılır.
Adnan
6.3.2018 10:48:41
İmar müdürü neden istifa etti. Kavga rant mı? yapı denetim şirketi rekabeti mi?
Nejat
4.3.2018 13:57:26
haksızdan haksızlıktan yana olan haksızı Kayıran koruyan haksızlığa göz yuman yasaları uygulamayan hukuku yok sayan ettiğini ektiğini bulsun. Recep Tayyip ERDOĞAN sevdamız gerisi teferruat Sevdası memleket Sivas´a hizmet olanaysa canımız feda.
sinan korkmaz
19.4.2018 14:43:08
bunlarda vicdan varmıkı
BEKA İÇİN
BEKA İÇİN
Sivas kararını nasıl verecek...
Maaş Arttı, Talep Patladı!
Maaş Arttı, Talep Patladı!
MUHTARLIK maaşlarında yaşanan artış MUHTARLIĞI gözde meslek haline getirdi.
Saadet Seçime Hızlı Girdi!
Saadet Seçime Hızlı Girdi!
Saadet Partisi Belediye seçimlerine sürpriz bir isimle girmeye karar verdi. Sivas Belediye tarihine “RÜŞVET İLE MÜCADELE EDEN BAŞKAN” olarak geçen Osman SEÇİLMİŞ´in oğlu Melih SEÇİLMİŞ aday gösterildi.
TÜDEMSAŞ Sivas´ındır!
TÜDEMSAŞ Sivas´ındır!
TBMM Genel Kurulunda SİVAS´ın sorunlarını dile getiren Ahmet ÖZYÜREK, şehirde gündem oldu. TÜDEMSAŞ´ın SİVAS´ın bir değeri olduğunu belirtirken, KENEVİR üreten iller içerisine SİVAS´ın da alınması gerektiğini dile getirdi.
YEREL NABIZ!
YEREL NABIZ!
Üzeyir YİĞİT Yazdı
Habib SOLUK Beye Cevaben
Habib SOLUK Beye Cevaben
Üzeyir YİĞİT Yazdı
Sanki ADAY Gösterildi?
Sanki ADAY Gösterildi?
Ak Parti Genel Merkezi tarafından SİVAS halkının tepkisi dikkate alınarak aday gösterilmeyen, halk tarafından da siyasi karşılığı biten Sami AYDIN´ın, sanki yeniden aday gösterilmiş gibi her ortamda varlık göstermesi, tuhaf yorumlamalara kapı aralamaya devam ediyor.
Kafa Konforum ve Vali Bey
Kafa Konforum ve Vali Bey
Üzeyir YİĞİT Yazdı
Yeni Bir Üniversite Garip Bir Rektör
Yeni Bir Üniversite Garip Bir Rektör
Üzeyir YİĞİT Yazdı
Bir Devrin Sonu!
Bir Devrin Sonu!
Belediye seçimlerine yaklaşık 3 ay gibi bir zaman kala, mevcut yönetim de yavaş yavaş veda etmeye hazırlanıyor.
Belediye Seçimleri
Belediye Seçimleri
Osman ADA Yazdı...
Güzellikler Çoğalsın!
Güzellikler Çoğalsın!
SİVAS´ın güzel ilçelerinden biri olan GÜRÜN, siyaset dünyasına yetiştirdiği isimler ile de dikkat çekiyor. GÜRÜNLÜLER, Ak Parti İstanbul Milletvekili Osman BOYRAZ´ın her fırsatta kendilerine destekte bulunmaya devam ettiğini dile getiriyorlar. Son olarak BOYRAZ´ın girişimleri ilçeye gönderilen 15 adet modern kamelya çeşitli yerlere yerleştirilmeye başladı.
Zor Seçim
Zor Seçim
Yusuf Ağah Yazdı
Buhara´dan SİVAS´a V.Bölüm
Buhara´dan SİVAS´a V.Bölüm
İbrahim BALABAN Yazdı...
Bu Mudur İşte Budur!
Bu Mudur İşte Budur!
TBMM de SİVAS konulu bir basın toplantısı düzenleyen hemşehrimiz İstanbul MHP Milletvekili Hayati ARKAZ, Sivas´ın adeta ÜVEY EVLAT durumuna düştüğünü dile getirdi.
Başlangıç Tarihi
Bitiş Tarihi
E-Gazete
Son Sayı
Önceki Sayılar
Sivas için namaz vakitleri
İmsak Güneş Öğle İkindi Akşam Yatsi
06:00 07:44 12:44 15:09 17:27 18:59
Çok Okunanlar