ŞEHİR Başkanını Arıyor!
SİVASLILAR, Belediye Başkanının kim olacağına yoğunlaşmışken, görev süreleri az kalan mevcut yönetimin, geçen sürede ne yapıp ne yapmadıkları kamuoyunda tartışılmaya devam ediyor.
Tarih: 1.3.2018 20:56:27/ 3127okunma / 11yorum

SPHM ÖZEL HABER

Sivaslılar, yerel seçimlerde Belediyeyi yönetecek Belediye Başkanı ve ekibini şimdiden oluşturmaya başladılar. Ak Parti içinde pek çok aday BELEDİYE BAŞKANLIĞI için Ankara bağlamlı kulis faaliyetleri içerisinde olurlarken, MHP ve BBP de Sivas Belediye Başkanlığını istiyorlar.

Mevcut Belediye yönetiminin görev sürelerinin bitimine az bir zaman kala, bu yönetimin SİVAS için ellerinden geleni yapıp yapmadıkları konuşulmaya devam ediyor.

Kişiye özel imar uygulamaları olup olmadığı, eş dost akraba kayırmacılığı yapılıp yapılmadığı, inşat sektörü ve müteahitler ve yapı denetim şirketleri ile ilişkilerin ne boyutta olup olmadığı, vatandaşın sorunlarının  planlı ve programlı çözülüp çözülmediği halk tarafından irdeleniyor.

Mevcut Belediye yönetiminin görevlerinin bitimine 1 yıl gibi bir zaman kala, ehliyet ve liyakat esasını mihmandar edinip edinmedikleri ve bütün iş ve işleyişleri kamu yararına değerlendirip değerlendirmediklerinin, kendi vicdan terazilerinde tartıp tartmadıkları merak ediliyor.








Kaynak:

Anahtar Kelimeler: ŞEHİR Başkanını Arıyor
Okuyucu Yorumları (11 yorum)
Adınız Soyadınız *
E-Posta *
 
Telefon
Güvenlik *
Yenile
 
Yorumunuz *
karınca
2.3.2018 09:54:12
sayın başkanım hani evlerdeki musluklardan tatlı sular akacaktı artık rahatlıkla çeşme sularını için diye tv konuşuyordunuz nerede verdiğiniz sözler hangi birini yazayım resmen sulardan kireç akıyor onu bırak sokaklardaki çeşmeler bile katışık parası olan damacana su alır değilmi garibanda kireçli suları içsin yazık seçim geliyor
İXİR
3.3.2018 15:14:49
Ah Sivas Vah Sivas; Belediye seçimleri ile şehrimizdeki güzide bir ekmek fırın olan Yiğiter ekmeğin ne alakası oluyor mantığım almıyor. Sektörün içini bilen birisi olarak söylüyorum ki Sivas´ta en iyi ve en hijyen fırınlardan birisidir. İnanın olumsuz yorum yapan iki arkadaşta fırıncıdır ya da yakın alakalıdır hiç bir şüphem de yoktur. Fırıncının fatura ve fiş kesme gibi bir korku ve endişesi olamaz çünkü hep fazlalık vardır. Lütfen çamur at izi kalsın düşüncesiyle kimseyi lekelemeyelim. Yazıktır Günahtır. Bugün bana, yarın sana olacağını unutmayalım. Belediye başkanlığı içinde hakkımızdan hayırlısı neyse o olsun.
melihh
2.3.2018 19:57:41
Yiğiter ekmek fabrikası konusunda kesinlikle katılıyorum.Adamlar ellerinde sigara ekmek pişiriyor.Temzlik yaptıkları ellerle ekmek satıyor.Evet aynen yıllarca gündüz satışlarına fiş kesmeyen akşamşları göstermelik fiş kesen kasada çalışanları kaldırımlara park ederek kişileri yollardan yürüsün anlayışı vs.vs. Belediyemiz böyle işletmeleri denetelip neden çalışma ruhasatları tekrardan değelerndirmez.Bir kişi para kazanacak diye halkı kamu hakkını neden magdur eder.
Sivas Sevdalısı
3.3.2018 00:19:01
Belediye Başkanlığına Tekar Mevcut Belediyedeki İsim Gelirse Buradan Açık Ve Net Söylüyoruz Ailemiz Ak Partili Olduğu Halde Oy Vermeyeceğiz.Ve Seçimde Oy Pusulasina Not Düşeceğiz.Değişim Yoksa Oy da Yok Yazacağız.
ekmek fab
1.3.2018 22:17:38
yorumlarda yazıyoruz bazen meşhur yiğiter ekmek fabrikası yılalrca gürlütülü sistme kurulmuş göz yumulmuş sonunda şikayet edilince idari işlem yapılmış.Yıllarca bütün yasalarda açıkkken yatay baca kullanmış belediye yine normal görmüş sonra şikayet edilince pardon denilerek düzeltmiş.Yine aynı fırın gün boyu kimsye fiş vermemiş göstermelik akşam fiş kesmiş.Hakkında şikayet olmuş cezai işlem yapılmış.Yine belediye normal bunlar fırın normal demiş.Tabi bu kadar usulsuzluk olan haklarında cezai işlem yapılan fırın normal neden acaba merak konusu...Selçuklu mahallesinde ki Yiğiter ekmek fabrikası yukarıdakileri hakkında hepsinde cezai işlem yapılmış ama beldiye her fırsattaa normal demiş.Fiş vermesin akşam göstermelik kessin.Gürültüsü yasal sınırı aşsın cezai işlem yapılsın.Bacaları yatay kullansın resmi yazıyla düzeltilsin peki bunlar varken bu fırının ruhsatını şimdiye kdar denetlemesini neden yapmadınız merak konusu.Selçuklu mahallesindeki Yiğiter ekmek fabrikasını
ekmek fab
3.3.2018 18:04:26
yiğiter ekmek fabrikası hakkında hepsi dogru belgelerle denetlemelerle ispatlanmiş.Çamur atmak değil şimdiye kadar ve halen çalışma izni yetkisi ve denetlemesi gereken kurum olan belediye neden denetlememiş yada şikayetlerde neden normal demiş.Objehktif incelemelerin hepsinde haklarında cezai işlem yapıldı merak etmeyin çamur değil gerçekler İXİR
FERHAT
5.3.2018 11:21:09
Yapı Denetim şirketleri ve müteahhhit firmalar, imar rantını nereye taşıdılar. İmar rantı ile şehri katlettiler. Kişiye Özel otopark yapımından, kişiye özel imar uygulamasının hesabı seçimde sorulacak
Turan Özel
5.3.2018 11:22:55
Kardeşler mahallesinde iptal edilen imar yerine, yapı kulllanma ruhsatı vermek suçtur. Yakında iptal edilen imar yerleri ile ilgili ceza dosyası açılır.
Adnan
6.3.2018 10:48:41
İmar müdürü neden istifa etti. Kavga rant mı? yapı denetim şirketi rekabeti mi?
Nejat
4.3.2018 13:57:26
haksızdan haksızlıktan yana olan haksızı Kayıran koruyan haksızlığa göz yuman yasaları uygulamayan hukuku yok sayan ettiğini ektiğini bulsun. Recep Tayyip ERDOĞAN sevdamız gerisi teferruat Sevdası memleket Sivas´a hizmet olanaysa canımız feda.
sinan korkmaz
19.4.2018 14:43:08
bunlarda vicdan varmıkı
Yerel Siyaset Hareketleniyor!
Yerel Siyaset Hareketleniyor!
MART yerel seçimleri kentin gündeminde. CHP camiası da seçime hazırlanıyor. SİVAS´ın tanınmış isimlerinden Halit METE OLTULU´nun da CHP seçmeni tarafından ismi aday adaylığı için dillendiriliyor
Bir DÖNEM Kapanıyor!
Bir DÖNEM Kapanıyor!
Yerel seçimlere ramak kala SİVAS BELEDİYESİ ekibi toplumun gündeminde. Başkan AYDIN şahsi işlerinin takibinden geri durmazken, Başkan Yardımcıları ve Danışmanlarının da günü kurtarma geçiştirmeleri kamuoyu tarafından analiz ediliyor.
GÜL, Sivas´ı Sever
GÜL, Sivas´ı Sever
Geçtiğimiz aylarda 11.Cumhurbaşkanı Abdullah GÜL´ün KHK´ler ile ilgili açıklamasına , Cumhurbaşkanı ERDOĞAN sert tepki göstermiş ve “dava arkadaşlarımıza yakışmadı üzüldük” demişti.
Şehir Değişime Odaklandı
Şehir Değişime Odaklandı
Son yıllarda TERMAL, AVM, Hafriyat Taşıma İşleri, FETÖ´cü olmayanları İHBAR edip çamur atma, Kızılırmak dibindeki inşaat işleri ile uğraşmaktan BELEDİYE´ye zaman bulamayan Mevcut Başkan Sami AYDIN ve ekibinin görev sürelerinin bitimine 6 ay gibi kısa bir zaman kala, SİVAS halkı pek çok aday adayının Belediye yönetimine talip olmasını arzuluyor.
TÜRKMENOĞLU´nun İsmi De Geçiyor!
TÜRKMENOĞLU´nun İsmi De Geçiyor!
Yerel seçimlere az bir zaman kala, şehir kamuoyunda aday adayları da konuşulmaya devam ediyor. Şehir Kültürünü Yayma ve Yaşatma Derneği Başkanı TÜRKMENOĞLU´nun da ismi aday adaylığı için geçiyor.
Yusuf Ziya KURT, Aday Adayı!
Yusuf Ziya KURT, Aday Adayı!
Mevcut Başkan AYDIN´ın “sosyal ve siyasi kredini bitirmesi” akabinde, ŞEHİR KAMUOYU yeni BAŞKAN arayışını sürdürüyor. İş Adamı Yusuf Ziya KURT´un da aday adayı olacağı öğrenildi.
Belediye Yönetimine Talip!
Belediye Yönetimine Talip!
MART yerel seçimleri kulisleri şehrin dört bir yanında dalga dalga yayılıyor. Ak Parti Eski İl Başkanı Burhanettin KURU´nun da Belediye için aday adayı olduğu öğrenildi.
Siyaset YEREL Seçimlere Kilitlendi
Siyaset YEREL Seçimlere Kilitlendi
Mevcut Belediye yönetiminin görev süresinin bitmesine az bir zaman kala aday adayları da yavaş yavaş sahneye inmeye başladılar. Sivas siyasetinin tanınan isimlerinden Selami UZUN´un da aday adayı olduğu öğrenildi.
Ziya ŞAHİN Aday Adayı!
Ziya ŞAHİN Aday Adayı!
Yerel seçimlere 6 ay gibi kısa bir süre kala, kamuoyunda yükselen değişim sesleri, aday adaylarının sahneye inmesini hızlandırıyor.
AKYILDIZ da Sahnede!
AKYILDIZ da Sahnede!
Sivas Belediye Başkanlığı için her partiden, her düşünceden isimler kamuoyunda dilden dile dolaşırken, Eski Vekil Ali AKYILDIZ´ın da ismi geçmeye başladı.