Sağlıkta Yeni Dönem
Sivas Sağlık Müdürlüğü´ne atanan Selçuk MOĞOLKOÇ Sivas´a geldi. Dün itibariyle şehre intikal eden MOĞOLKOÇ´un,PAZARTESİ günü göreve başlayacağı bilgisine ulaşıldı.
Tarih: 11.11.2017 16:53:18/ 2786okunma / 10yorum

SPHM ÖZEL HABER

Adana´da görev yapan başarılı olduğu söylenen hemşehrimiz Selçuk MOĞOLKOÇ, bir süre önce Sivas Sağlık Müdürlüğü görevine atanmıştı.

Dün itibariyle Selçuk MOĞOLKOÇ´un şehre intikal ettiği ve PAZARTESİ itibariyle de göreve başlayacağı bilgilerine ulaşıldı.

Deneyimli ve başarılı bir isim olduğu belirtilen Selçuk MOĞOLKOÇ´un önemli değişiklikler ile şehrin sağlık alanında  atılımları hayata geçireceği belirtiliyor.

 Uzun zamandır devam eden ve kamuoyuna intikal eden bazı olumsuzlukların da en kısa zamanda giderileceği vurgulanıyor.








Kaynak:

Anahtar Kelimeler: Sağlıkta Yeni Dönem
Okuyucu Yorumları (10 yorum)
Adınız Soyadınız *
E-Posta *
 
Telefon
Güvenlik *
Yenile
 
Yorumunuz *
UZ. DR.
14.11.2017 09:34:43
ÖNCELİKLE HAYIRLI UĞURLU OLMASINI TEMMENNİ EDERİM.İNŞALLAH BAŞARILI OLURSUNUZ. İBRAHİM ETHEM ÖZSOY VE DEVAMINDA YAVUZ ORAK İLE SİVAS´TA SAĞLIKTA ÇOK BÜYÜK VE BAŞARILI ADIMLAR ATILDIĞI AŞİKAR. BU İNSANLARIN SİVAS´TAN NE ŞEKİLDE UZAKLAŞTIRILDIKLARI KENDİLERİNE KİMLER TARAFINDAN HANGİ YAFTALARIN VURULDUĞU EMİNİM KENDİSİNE İLETİLMİŞTİR VE ONA GÖRE GARD ALACAKSINIZDIR. AKSİ TAKTİRDE AYNI KİŞİLERCE BERTARAF EDİLECEĞİNİZ VE AYNI KADERİ YAŞAYACAĞINIZ KATİİDİR. EMİNİM SAYIN İL SAĞLIK MÜDÜRÜMÜZ BUNLARI VE DAHA FAZLASINI BİLİYORDUR. KUTSALI OLMAYANLARA GEREĞİNİ YAPACAKTIR. ALLAH HAYIRLI UĞURLU ETSİN...
Ali
19.11.2017 23:03:06
Yeni sağlıl müdürümüz çok yanlış yoldadır eski ekibi tasfiye ediyorum derken beter ekip kurmak aşamasında, süleymancılardan ve bbp lişerden ekip olmaz, ak partiye hayatında oy vermemiş insanları idareci yapmak ak partiye oy vermiş sağlık çalışanlarına hakarettir bu vebali kimse kaldıramaz
Süleyman OCAKCI
11.11.2017 19:56:15
Hayırlı olsun ilimizde inşallah sağlıkta yeni atılımlara bekliyoruz..Özellikleilcelerde uzman doktor açıklarının kpatilarak hastanelerin ihtiyaç duydukları tıbbı cihazları bir an önce temin edilerek hastaların il il dolaşmaları birer diyeümit ediyoruz
Soruyorumun devamı
28.11.2017 21:32:35
Tamda mevzu bu onlar hala Refahın devamında olana temeline oy veriyor riyakarlık ve yalanlarla AKPARTİ üzerinden hak etmedikleri ve asla gelemeyecekleri kamu kadrolarını haksız ve hukuksuzca gasp ediyorlar.
Nejat DEMİR
20.11.2017 22:48:21
Sendika yöneticiliğinden Sağlık Yöneticiliğine getirilenleri alsın ve halen sendikada yönetici olup sağlık yöneticisi yapılmak istenilenlerin yerine kimi getirirse getirsin misliyle haklı ve doğru bir karar olur Sivas Sağlığı Huzura kavuşur Adil ve Haklı bir karar olur. Yeni Sağlık Müdürünün kararı ve eylemi bu yönde olursa Sivas Sağlığına hak ve adalet gerçeğinde mührünü vuran değer olarak anılır.
Soruyorum
20.11.2017 22:57:11
Ali isimli yorumcuya soruyorum, AKPARTİME oy vermiş kaç tane Sağlık yöneticisi tanıyor ve hangisinin oy pusulasını görmüş.
ali
23.11.2017 09:37:05
mevcut ekip ak partili olduklarını söylemektedir,herkes de ak partili olarak bilir ayrıca ak parti öncesi bu ekip refah partisi ekibidir sivasta herkes tanır bunları. yeni ekip 2 süleymancı 2 bbp li´dir. kendileri de böyle olduklarını söylemektedir ve sağlıkta da herkes böyle bilirler, süleymancıların Ak Partiye oy vermediğini sağır sultan bile duymuştur. BBP li olanları zaten vermemiştir
Erol
16.11.2017 09:24:26
Sivas İçin ve Sağlığın yeniden toparlanması adına hayırlı olsun diyorum.
Erol
6.12.2017 21:02:01
Ali; oy kullananlar sen gördükten sonra mı sandığa atıyor oylarını.
Erol
6.12.2017 21:11:57
Ali istersen sen seç.Ya sen dışarda kaldın yada akraban.
Bazen İnsan Burnunun Önünü Göremez!
Bazen İnsan Burnunun Önünü Göremez!
ODA seçimini kazanmak için yoğun çaba göstermesine rağmen kaybeden YILDIRIM, sanki STSO şahsi mülki imiş gibi adeta deliye döndü. Toplu istifa edeceğiz diye feryadı figan eden YILDIRIM´a, SİVAS POSTASI olarak bir kıssadan hisse sunuyoruz…
Bu Acı Unutulmuyor!
Bu Acı Unutulmuyor!
RUS soykırımına maruz kalan Çerkesler, sürgünün yıl dönümünde o acıları tekrar hissediyorlar. Sürgün zamanında günde 150-200 Çerkesin öldüğü o acı yıllar hala hafızalarda.
Ak Parti SİVAS Listesi
Ak Parti SİVAS Listesi
AK PARTİ SİVAS listesi belli oldu. Bakan YILMAZ ve Habib SOLUK ilk başlarda yer alırken, özellikle Hilmi BİLGİN´in listede olmamasını, insanların bir birilerine telefon açarak müjdelemeleri şehrin gündemine oturdu.
KIRK AZİZLER Turizme Kazandırılmalı
KIRK AZİZLER Turizme Kazandırılmalı
SİVAS´ın inanç turizmi açısından değerlendirilmeyi bekleyen pek çok değeri, şehir yöneticilerince görmezden geliniyor. Üçlerbey Mahallesi´nde bulunan “KIRIK AZİZLER” in şehit edildiği yerde bunlardan biri. Burasının dünya turizmine açılması gerekirken, imara açılması hayret ve ibretle izleniyor. Burasının neden turizme kazandırılmadığı ise merak ediliyor.
Mazlumlar Unutulmadı!
Mazlumlar Unutulmadı!
Dünyanın dört bir yanında mazlumlara ulaşan TÜRKİYE, onlara ümit kapısı olmaya devam ediyor. ARAKAN´da ise TİKA günde 5000 kişiye iftar ve kuru gıda dağıtıyor.
Bu Mudur İşte Budur!
Bu Mudur İşte Budur!
SİVAS´ın gururu ESTAŞ, İstihdam seferberliği kapsamında Türk Sanayisine örnek olmaya devam ediyor. 40´ın üzerinde ülkeye ihracat yapan ESTAŞ, 1000 civarında çalışanı ile Milli ve Yerli Sanayi duruşunun en iyi örneklerinden olmaya devam ediyor.
Dünya Sadece Seyrediyor!
Dünya Sadece Seyrediyor!
Terör Devleti İSRAİL, Filistin´de katliam yapmaya devam ediyor.
ORUÇ, Sivas´ı Tutacak mı?
ORUÇ, Sivas´ı Tutacak mı?
Geçen yıl SİVAS´ta, 10 çeşit kadar yemeğin hazırlandığı birçok iftar daveti hoş karşılanmamıştı. Sadeliğin, asaletin, soy duruşun, yemekle içmekle alakası olmadığı, hayata karşı dik duruş ve yanlışlara karşı asi tavrın, mutlaka ama mutlaka gösterilmesi gerektiği belirtiliyor.
TAŞERON İşçiler Dertli!
TAŞERON İşçiler Dertli!
Taşeron işçiler ortada olan belirsizlik ve iletişimsizlikten dert yanıyorlar.Kendilerine vaad edilen hakların biran önce derli toplu verilmesi gerektiğini dile getiriyorlar.
"Çocukluk Öğretilemez"
"Çocukluk Öğretilemez"
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından bu yıl 10. düzenlenen Kitap Fuarı yoğun ilgi görüyor. Türkiye´nin en büyük kitap fuarlarından biri olan Kocaeli Kitap Fuarı, pek çok etkinliği de içinde barındırıyor. SİVAS POSTASI Yazarı Hüseyin KAYA´da etkinliklerde yer aldı.