Sağlıkta Yeni Dönem
Sivas Sağlık Müdürlüğü´ne atanan Selçuk MOĞOLKOÇ Sivas´a geldi. Dün itibariyle şehre intikal eden MOĞOLKOÇ´un,PAZARTESİ günü göreve başlayacağı bilgisine ulaşıldı.
Tarih: 11.11.2017 16:53:18/ 2082okunma / 10yorum

SPHM ÖZEL HABER

Adana´da görev yapan başarılı olduğu söylenen hemşehrimiz Selçuk MOĞOLKOÇ, bir süre önce Sivas Sağlık Müdürlüğü görevine atanmıştı.

Dün itibariyle Selçuk MOĞOLKOÇ´un şehre intikal ettiği ve PAZARTESİ itibariyle de göreve başlayacağı bilgilerine ulaşıldı.

Deneyimli ve başarılı bir isim olduğu belirtilen Selçuk MOĞOLKOÇ´un önemli değişiklikler ile şehrin sağlık alanında  atılımları hayata geçireceği belirtiliyor.

 Uzun zamandır devam eden ve kamuoyuna intikal eden bazı olumsuzlukların da en kısa zamanda giderileceği vurgulanıyor.








Kaynak:

Anahtar Kelimeler: Sağlıkta Yeni Dönem
Okuyucu Yorumları (10 yorum)
Adınız Soyadınız *
E-Posta *
 
Telefon
Güvenlik *
Yenile
 
Yorumunuz *
UZ. DR.
14.11.2017 09:34:43
ÖNCELİKLE HAYIRLI UĞURLU OLMASINI TEMMENNİ EDERİM.İNŞALLAH BAŞARILI OLURSUNUZ. İBRAHİM ETHEM ÖZSOY VE DEVAMINDA YAVUZ ORAK İLE SİVAS´TA SAĞLIKTA ÇOK BÜYÜK VE BAŞARILI ADIMLAR ATILDIĞI AŞİKAR. BU İNSANLARIN SİVAS´TAN NE ŞEKİLDE UZAKLAŞTIRILDIKLARI KENDİLERİNE KİMLER TARAFINDAN HANGİ YAFTALARIN VURULDUĞU EMİNİM KENDİSİNE İLETİLMİŞTİR VE ONA GÖRE GARD ALACAKSINIZDIR. AKSİ TAKTİRDE AYNI KİŞİLERCE BERTARAF EDİLECEĞİNİZ VE AYNI KADERİ YAŞAYACAĞINIZ KATİİDİR. EMİNİM SAYIN İL SAĞLIK MÜDÜRÜMÜZ BUNLARI VE DAHA FAZLASINI BİLİYORDUR. KUTSALI OLMAYANLARA GEREĞİNİ YAPACAKTIR. ALLAH HAYIRLI UĞURLU ETSİN...
Ali
19.11.2017 23:03:06
Yeni sağlıl müdürümüz çok yanlış yoldadır eski ekibi tasfiye ediyorum derken beter ekip kurmak aşamasında, süleymancılardan ve bbp lişerden ekip olmaz, ak partiye hayatında oy vermemiş insanları idareci yapmak ak partiye oy vermiş sağlık çalışanlarına hakarettir bu vebali kimse kaldıramaz
Süleyman OCAKCI
11.11.2017 19:56:15
Hayırlı olsun ilimizde inşallah sağlıkta yeni atılımlara bekliyoruz..Özellikleilcelerde uzman doktor açıklarının kpatilarak hastanelerin ihtiyaç duydukları tıbbı cihazları bir an önce temin edilerek hastaların il il dolaşmaları birer diyeümit ediyoruz
Soruyorumun devamı
28.11.2017 21:32:35
Tamda mevzu bu onlar hala Refahın devamında olana temeline oy veriyor riyakarlık ve yalanlarla AKPARTİ üzerinden hak etmedikleri ve asla gelemeyecekleri kamu kadrolarını haksız ve hukuksuzca gasp ediyorlar.
Nejat DEMİR
20.11.2017 22:48:21
Sendika yöneticiliğinden Sağlık Yöneticiliğine getirilenleri alsın ve halen sendikada yönetici olup sağlık yöneticisi yapılmak istenilenlerin yerine kimi getirirse getirsin misliyle haklı ve doğru bir karar olur Sivas Sağlığı Huzura kavuşur Adil ve Haklı bir karar olur. Yeni Sağlık Müdürünün kararı ve eylemi bu yönde olursa Sivas Sağlığına hak ve adalet gerçeğinde mührünü vuran değer olarak anılır.
Soruyorum
20.11.2017 22:57:11
Ali isimli yorumcuya soruyorum, AKPARTİME oy vermiş kaç tane Sağlık yöneticisi tanıyor ve hangisinin oy pusulasını görmüş.
ali
23.11.2017 09:37:05
mevcut ekip ak partili olduklarını söylemektedir,herkes de ak partili olarak bilir ayrıca ak parti öncesi bu ekip refah partisi ekibidir sivasta herkes tanır bunları. yeni ekip 2 süleymancı 2 bbp li´dir. kendileri de böyle olduklarını söylemektedir ve sağlıkta da herkes böyle bilirler, süleymancıların Ak Partiye oy vermediğini sağır sultan bile duymuştur. BBP li olanları zaten vermemiştir
Erol
16.11.2017 09:24:26
Sivas İçin ve Sağlığın yeniden toparlanması adına hayırlı olsun diyorum.
Erol
6.12.2017 21:02:01
Ali; oy kullananlar sen gördükten sonra mı sandığa atıyor oylarını.
Erol
6.12.2017 21:11:57
Ali istersen sen seç.Ya sen dışarda kaldın yada akraban.
CEVAP Verin!
CEVAP Verin!
Cumhurbaşkanı ERDOĞAN´ın Hızlı Tren konusunda yaptığı açıklamalar şehirde konuşulmaya devam ediyor. Hızlı Tren´in SİV AS ayağının gecikmesinin sorumlularının Sami AYDIN ve Osman YILDIRIM´ın olduğu SİVAS´ta dilden dile dolaşıyor.
Bu Mudur İşte Budur!
Bu Mudur İşte Budur!
ULU CAMİ gibi kadim bir mekana yakışmayan Ulu Cami´nin çevresi düzenlenerek inanç turizmine kazandırılacak.
Bu Mudur İşte Budur!
Bu Mudur İşte Budur!
Cumhurbaşkanı ERDOĞAN, bütün kabul ve görüşmelerini SİVAS VALİLİĞİ´nde yaptı.VALİLİK makamından başka yere gitmeyen Cumhurbaşkanı ERDOĞAN´ın Sivas ziyaretini kusursuz organize eden Vali Davut GÜL, şehir halkı tarafından takdir edildi.
Hadi Hayırlısı!
Hadi Hayırlısı!
Cumhuriyet Üniversitesi Teknoloji Fakültesi tarafından tasarlanan elektrikli araç tanıtıldı. 70 Km hıza ulaşan ve Ankara´ya kadar takriben 5 liraya gidilebilecek araç törenle görücüye çıktı. Kaborta ve iç aksanı için Sanayiden bir motor ustasından veya meslek liselerinin motor bölümlerinde görüş alınıp alınmadığı ise bilinmiyor.
KUDÜS´te Son OSMANLI
KUDÜS´te Son OSMANLI
Onu o merdivenin başında gördüm. İki metreye yakın bir boy... İskeletleşmiş vücudu üzerinde bir garip giysi... Palto?.. Hayır, kaput, pardösü veya kaftan?.. Değil. Öyle bir şey, işte.
İSRAİL´e Bağırdık!
İSRAİL´e Bağırdık!
İşgalci İsrail´in yayılmacı tutumu Amerika desteği ile devam ederken,KUDÜS´ü son demde İsrail´in başkenti olarak tanıyan TRUMP´a öfke yağıyor. SİVAS merkez ve ilçelerde CUMA NAMAZI çıkışı pek çok kişi İSRAİL ve ABD´yi protesto etti. Bilim,sanat, teknoloji, büyük idealler konusunda kendimizi yetiştiremediğimiz ortada iken, ihtiras, ego, makam, mevki ve parayı kutsayan yaşamımızın KUDÜS felsefesini anlayıp anlayamadığı soru işareti olarak duruyor.
SİVAS´ta Bir Dünya Markası
SİVAS´ta Bir Dünya Markası
Yaklaşık 40 ülkeye ihracat yapan TÜRKİYE´nin gururu ESTAŞ, medikal sektörüne de girerek, kemik implant üretimine başladı. Cumhurbaşkanı ERDOĞAN´ın istihdam isteğine anında karşılık verip , her geçen gün işçi sayısını artırarak 1000 kişiye yaklaşması ise takdir ediliyor.
Ortadoğu´dan Elini Çek!
Ortadoğu´dan Elini Çek!
Dünyanın neresinde kan ve gözyaşı varsa, orada bir Amerika parmağı olduğunu herkes bilinir.
Irmağın Ötesinde Neler Oluyor?
Irmağın Ötesinde Neler Oluyor?
Cumhuriyet Üniversitesi´nde yeni atama ve görevlendirmeler devam ediyor. REKTÖR´ün Vakıflar Yurdundan arkadaşı olan bir ismin de Üniversiteye geçtiği bilinirken, hastanede etkin görevi olduğu varsayılan her şart ve durumda var olan bu yeni ismin, hastaneye atanan yeni CEO olup olmadığı merak ediliyor