Özlenen Tablo
Sivas Eğitimle Diriliş hamlesi başlattı. İl Milli Eğitim Müdürlüğü´nün bir biri ardına ortaya koyduğu önemli projeler hayata geçiyor. “Din Eğitimi Çalıştayı”,”Sivas Yazarları İle Buluşuyor” gibi önemli adımlar, Ruhsati Baba, Sultan Kadı, Şemsi Sivasi gibi medeniyet büyüklerinin tanıtılması ile devam ediyor.
Tarih: 8.1.2016 14:32:21/ 3462okunma / 17yorum

 

Sivas Medeniyet anlamlı adımları son günlerde artırmaya başladı. Eğitimle Diriliş felsefesini içselleştiren İl Milli Eğitim Müdürlüğü, geçmiş ile geleceğin harmanlanmasına yönelik önemli projeler gerçekleştiriyor.

Alanında önemli bir yer tutan “Din Eğitimi Çalıştayı” başarı ile gerçekleştirilirken, “Sivas yazarları ile buluşuyor” çalışması da ara vermeden devam ediyor.

Son olarak Sivas´ın kültür ışığı Ruhsati Baba´yı ele alan İl Milli Eğitim Müdürlüğü,  Eğitimde Sivasî Hareket Projesi kapsamında Fidan Yazıcıoğlu Kültür Merkezinde “Âşık Ruhsatî´yi Anma Programı” düzenlendi. Mutasavvıf bir derinlik içerisinde dolu dolu bir yaşam süren Ruhsati Baba´nın anılması, şehrin kültür duruşuna önemli bir katkı sağladı.

İl Milli Eğitim Müdürlüğü´nün bu tür etkinliklere devam edeceği bilgisine ulaşıldı. Ahmet Kutsi Tecer, Sultan Kadı, Nuri Demirağ, Aşık Veysel, Talibi Coşkun, Ali Şahin Canozan gibi Sivas´ın kutup yıldızlarının anılmasının, şehrin irfani derinliğine önemli katkılar sağlayacağını belirten uzman eğitimciler, Milli Eğitim Müdürlüğü´nün artık sahada olmasının memnuniyet oluşturduğuna vurgu yaptılar.











Kaynak:

Anahtar Kelimeler: Özlenen Tablo
Okuyucu Yorumları (17 yorum)
Adınız Soyadınız *
E-Posta *
 
Telefon
Güvenlik *
Yenile
 
Yorumunuz *
Kazım can
8.1.2016 14:58:29
Öğrencilerimize bu değerleri ne kadar aktarabiliyoruz.Önemli olan bu olsa gerek çok iyi düşünülerek Şemsî sıvası,Kadı Burhanettin yılı olarak adlandırıldı en önemlisi çocuklarımız ne kadar anlayabildiler
MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ´ne
8.1.2016 17:32:19
SAYIN MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZ, Geldiğinz günden bu yana güzel çalışmalar sunuyorsunuz.Çok teşekkür ederim.Yalnız bir sorun var. 1.DÖNEM BİTİYOR ANCAK hiçbir çalışma yapmayan okul İDARECİLERİ var.BUNLARA LÜTFEN İZİN VERMEYİN.sivasın kaderi ile oynatmayın. YAN GELİP YATANLAR AYIKLANMALI...
eğitimci
8.1.2016 16:40:25
İlk defa milli eğitim de ciddi şeyler oluyor.TEŞEKKÜRLER MUSTAFA ALTINSOY ve MİLLİ EĞİTİM.
sevda yüce
8.1.2016 16:46:30
Sivasa çivi çakandan Rabbim hoşnut olsun.
Sivaslı
8.1.2016 19:51:00
Okul MÜDÜRLERİ, Milli Eğitim İstişarelerine gitmeden haberleşiyorlar. Şunu dilim, bunu diyelm gçiştirelim diyorlar. Çalışan okul idarecisi BİR ELİN PARMAKLARINI geçmicek kadar. ÇALIŞMAYANLAR İÇİN BİR YAPTIRIM OLMALI
LİYAKATSİZ İDARECİLER ELENMELİ
8.1.2016 19:53:55
BİR SİYASİ ARKADAŞ ANLATMIŞTI. Okul Müdürü ve Müdür yardımcısı görevlendirmelri zamanında, PARTİ idareci olmak isteyenlerden geçilmiyordu dedi. HATTA BAZIlarının ağladığını bile söyledi.
melihhh
9.1.2016 00:49:51
sayın mudurum sayın sivas psotası ve sayın valilik yetkilileri arkadaşların dediği gibi müdür ve mdürü ayrdıcılıgı atalarında olanlar herkesce sabit.Bunlardan biri sanırım 100.yıl geçen yorumlara baktım.Okul mdürü aile şirketin çevirdi diyolar.İddalaar vahim.Kendine egzersiz açılması.Öğretmenlere duyuru yapılmadan ffili derse girdemeden ahbap çavuş oldugu bir öğretmenin öğrencinsinin evinde evde eğitim gitmesi.Bunun önce çocucugun kendi öğretmeni sonra fiili derse giren öğretmnelre duyururuya çıkması lazımken idare iken okul muduru sinan kaya kendisi gitmiş. garip...Ust sınıflardaki öğrencilerin alt sınıflara verilmesi.Ve özellikle bazı öğretmenlerin sadece.Devamsılaıkları notlarını ise başkaarının doldurması evrakta sahtecilik.Müdür yardımcısının mesai saatlerine uymada 9 da 10 da gelemsi.Taşınır işemlerle ilgili projeksiyonalr.Himzetllere simit sattarılması.Mesai saaterinde rehberlikçiye kurSlar açılması.1. sınıf öğrencilerinin bazı öğretmnelre 17 verilierken bazılarına 20 yada 25 verilmesi.Bazı öğretmenlere okul dışı ilişkleri dogurltunsa iltimas tanınması.Geç gelmeler kafasına göre takılmalar.Kendini müdür yardımcısı zanneden öğretmneler.Alınan yuklu bir bagısın nasıl hacandıgı.Okul mdüür kendince denetim yaptıgını düşünrken ahbap oldukarına sınıflara gitmemesi.Okul sonrası menfatteri için okulda taviler vermesi.Bir hzimetlinin sigıratası çalıştırılark okul aile birligince kneidne kantın açılması...vs vs okula bakılırsa aile şirketine dönderim bi kaç kişi yapılan iş ve ilmelerin inclenerek alsında görevi kötüye kullanılmşmı bakılması lazım.Ayıklanması lazım böylleri sayın yetkılıler.Aslında başka şeylerde varmış..Okulda bir kaç kişi eğitim bırakmış başka şeyler peşindeymiş sanrımmm.Bri bakmak lazım okulaa....
melihhh
10.1.2016 00:10:37
100. yıl aile şirketi gibi bir yer olmuş.Müdür ve ardkaşları neyin peşindeler kendilerine kurslar ailer şirketine döndürmeye çalışıyorlar.Sanki mevzuat onlara uymuyor.Hatta mudurler ahbap olan bazı kişiler de müdür vekili sanki.Herşey mubah kafalarına göre takılır kendilerince düznelmeler yapar lay lay lom havasında.Egzerisz düzenlemesi evde eğitim müdür yardıcısının mesait saaatlerini takmaması taşınır işlemlerle ilgili incelemelr okul aile birlikler hesapları faturalarla karşılatırmaları ve esnaflara sorulması hizmetlilere usulusz simit sattrılıp öğnrecilerin hayatın denetimden uzuak bir şekilde tehlikye atılması rehberlik faaliyteletleri sorunlu örenciler için takp yapılmış mı ne gibi çözümler bulnumuş yıl sonu görüşme sayıları ile gerçket bu öğrnecilerle görüşmlera yapılmş mı? alt sınıfa neden bazı öğretmenlerin öğrencileri usuluz verilmiş ve evraklar duzenler nirken devamsılıklar girilirken hiç görülmyen öğrenciye verilen notlar 1. sınıfa dagıtılan öğrenci sayıları neden bir sınıfa 17 iken diğer sınıflara özellikle fazla öğrenci verişmiş orda idareye yakın bir öğretmenin mdürü ayrdımcısı gibi saga saola talimat yagrdırması ve her turlu usuluzlukte işin işinde olması evde eğitime müdür yardıcısı fiili derse girmemsine ragmen nasıl gider emrak konusu?Yada ahbap oldugu öğretmen gidip gösterilıp parası müdüre mi verişmiş?Öğretmenler şimdiye kadaar meb netinin kullanrıken neden mdürüde üdür yardımcısında ve rehblikçide farklı internet hattı kullanılarka okul aile birliği parası boşuna harcanmış?Siğortasız bir bayan 3 yada 4 ay çalıştırlmış kantın açılmış izin olmadan vs.. Bu usuluszluklere aile şirketi uygulamsına neden bir bakmıyor.Kamera kayıları ile birlikte incelense keşke..Sayın Valim İl meb yetkilileri 100. yıla mevzaut ugramıyor mu?Bu kadar usuluzuklere kim müsade ediyor ve neden????
eğtımcı
10.1.2016 17:32:21
kesinlikle 100 yıla el atılmalı orda bir ekip varmış kendi deyımleriyle.Okul aile şirketi gibi sınıfaları ahbapalra göre ayarlamayalar mesai saatlerind ekurlar mesai satateri kafalarına göre ayarlamalar kafalarına göre takılmalar bazılarının öğrencilerle ilginelmeyn bir rehblikçinin kurslar oldu mu koşa koşa koşması ahbapıyla eğitim ileri dışında başka seylere ugraşması meai saatterini kafalarına göre mülki amir gibi ayarlamalrı öğrencilerin alt sınıflara verilmeleri özellkile bazı öğretmenlerin okul boyaysının okul aile birliğinin denetleme kurulunda kişiye yaptırlması vs vs Meb neden sesszi kalr böyle bir okula ve yöneticelere acaba savcılıga mı vermeli bu druumları yoksa kamera kayılarının incelnmesiyle
100.yıl
13.1.2016 13:26:41
100.yıldaki usulsuzlukler ve Sinan KAYA nın görevi kötüye kullanması. 1-Kendine egzersiz açtırıp mesai saatlerinde egzersiz yapması. 2.Ahbabı olan bir öğretmenin öğrneciisne evde eğitim raproundan sonra kendisinin duyuruya çıkmadan öğretmnelrin haberi olamdan rehberlikçüyle ayarlayıp evde eğitime gitmesi ve onay alması fiili derse girmemesine ragmen. 3.Okuldaki hizmetlilere mebden onay almadan okul aile birliğinin izni var ı yokmu bilinmez simit sattrıması denetimsiz usuluz öğrencilerin hayatın saglıkları hıjyenik koşulları sagalamdan. 4.Gelmeyen öğretmenlerin ek ders kaşığı kendilerinin girmesi gerekirken öğrencilere gelmeyin diyerek okuldan eğtim öğretimden yoksun bırakılması. 5.Rehberliksine okul mesai saatleriden hayat boyu öğrenme altında devamlı kursa açması. 6.Ahbabı olan öğretmenin dersler hiç meb kitapları kullanmasına ragmen sesini çıkamrayım göz yummması. 7-Öğretmenlerin gayretleriyle alınan projeksiyonları taşınır işelmlere zamanın kayıt yapmış mı?Tamamıyle öğretmnelerin gayretleeiye alınan paraların çıkışı okul aile birliklerinden olmuş mu? 8.Müdür yardımcısı Hacı Suat mesai saatelrinde Eylül den bu yana riayet etmemeisne ragmen saat 09 yada 10 gelmesine ragmen neden sesini çıkarmaz? 9.İŞkur personeline geçne yıldan bu yana muhatapları hıtapları izmarit toplatması konuşmaları ve hakareleri söylenmek.Arabamdan güveçi getir sunu arabam bırak sende bişey olmaz karasienk var vs hıtapları olmuş mu? 10.Fimardan alınan 10000 tl nin harcama usulleri okulun sınıf ve okulun duvar boyaları hizmetlleri varken neden okul iale birliğini denetleme kurulunda öğretmene yaptırlmış?Ve sınıfların için boymaısın işçilik ücretleri öğretmenlerden toplanmış mı?Himetliler 3 ay sürede her gün bir sınıfı boyasa bitecek olmasına ragmen ve iş kur personlelrine bazı yerleri boyatırken neden iş hakları bitince okul aile birliği denetleyen öğretmen yaptırlımış? 10.Okul aile birliği harcamaların faturalırın karşılaştırlması ve gerçekten bu hizmetler yapılmış mı yoksa öyleisne mi fatura alınmış incelnmesi 11-1. sınıfalra öğreci dagıtılırken nedne biş sınıfa 17 öğrenci verilirken diğer sınıfalra 20 25 öğrenci verilmesi. 12.Alt sınıflara ust sınıfalrda öğrenci gönderiliek evraklarının hiç sınıfa gelmeyen öğretemnler tarafında doldurulmuş mu? 13-Okulda bazı işlemlerini kişiesştirmi mi? 14.Rehberlik faailyetlri konusunda gerken hgsaasayetı göstermiş mi yoksa ahbap cavuş gibi olup sorunlu öğrencilerin takibi olmamasına bazen öğreledne sonra glememmsine mesai saaterine uymamasına sırf okul dısındaki birlitelikleri nedeniykle mğüsade etmiş mi? 14.Kendince bazı öğretmenlere baskı kurup minnet etmeleri saglamış mı?Tarafasız olabiş mi?Bakmak lazım Bu idaalr dogrultusna mebin harkete geçmesi lazım değil mi?Okul aile şirketi mi kişinin kendi malı mı ahbap cavuşlamı yönetilri her bir madeey bakıca görevi kötüye kulllanma idarecilkten alınması gerekmez mi??
melihhh
13.1.2016 19:49:38
100. yıldaki iddalar ispatlanırsa ki gerçek sanrım hepsi okulun kişiselleştirildiği 657 deki madeelre göre yönetilmediği aile şriketine döndüğü ve Sivas meb için müdür yapanların vebalini çekeceği bir hal.Birde şu dikkatimi çekti idareciler normalde öğretmen gelmdiği zaman ek ders karşığı boş derslere girer diyordu yönetmelik değişmediyse.Arkdaş öğrencileri eve gönderiyormuş gelmeyin diye eminim başkasına oldumu kucuk ayrıntılara takılır şunu niye deftere yazmadın 5 dk neden geç girdin vs. kendine gelince herşey mubah.Yoook öyle bir şey mevzuat herkese geçerli meb sesssiz kalırsa savcılık boyu var..Okullar kimsenin babasının malı değil ve baki değil değil mi...Sayın editör neden haber yapmıyor sunuz?Sivas ın bütün olumsuzluklarını dile getiren bir haber sitesi oalrak.Bunların hepsi gerçektir bence...
Şemsi Sivasi İh Ortaokulu
14.1.2016 22:34:07
"Melihhh kardeş demişki : Ve özellikle bazı öğretmenlerin sadece.Devamsılaıkları notlarını ise başkaarının doldurması evrakta sahtecilik ve savcılık boyutu :)))) burası Türkiye Şemsi sivasi iho da okul müdürü Abdulkadir SELVİ 2013-2014 öğretim yılı boyunca (Temel dini bilgiler- Hz. Muhammed´in Hayatı ve Kur´an-ı Kerim dersleri hiç göstermeyip bu derslerin saati arapçaya eklediği halde karneye bu derslere not verildi Arapçada normal 2 saat gösterildi. Müdürün arapçayı ders dağıtımda 10 saat, karnede de 2 saat onaylaması imzalı mühürlü evrak varken, savcılığın soruşturma izni isteginde milli eğitim müfettişleri ön incelemeyi Evrakta sahtecilik boyutu yerine görevi kötüye kullanmaktan inleyerek Müdür Abdulkadir SELVİYİ aklayarak adaletin teminindeki maharetlerini gösterdiler
melihhh
15.1.2016 23:03:32
Şemsi sivasıde ki olay ilginö bende duydum çok defa okul mudurunun soruştumalık oldugunu her defasından nasıl korunur.Kardeş verin savcılıga bir daha kamera kayıtları yok mu?Derebeylik mi meb Sayın İbrahim Temiz sendika başkanı olarak sizleri destekledik ki adalet olsun.Müdrülük ve müdür yardımclıkta ahbap cavuş diyalogu olmasın.Sendikayı arkasaına alan mülki amir zannetmesin kendini.Mevzuat öğretmenlere uygulayıp ben herşeyi yaparım diyenlerle yurunmez bu yol.Hak haktır bir öğretmenin hakkı yenirse dolaylı oalrak öğrencinin binlerce velinin hakkına girilir siz daha iyi bilirisiniz.İbrahim Hocam.Biz yorumlarımızla gerek farklı taraflarla hep yanınızda görünmeyen destekçiniz olduk.İnşaallah 100. yıldaki kişiler İmam Hatip gibi önemli bir kurumun böyle defalrca öğretmnelerle soruştumalık olan kişilere taraf olmazsınız.Bizdendir ne yapsa yeridir arkasında biz varız demezsiniz inşaallah.Temizlenmesi lazım kişileştirnelri kurumu ahbap çavuş ilişkisyle yöteneleri zaaflarına yeni düşüp kuruma yansıtanları.Çünkü 1 kişiyi zarar göremsin diye korurken öğpretmenin dolaylı olarak o kadar öğrencinin hakkına girilir.Sayın İbrahim Temiz ve yeni ekibi yakışmaz size böyle kişilere referans olmak.Zamaında ardkanısızdan kuyunuzu kazan kişiler şimdi sizden oldular.İnşaallah basiretle bakar böylelrini temzilersiniz...Şemsi sivas deki kardeş verin savcılıga bir daha kamera kayıtlarını incelnmesini talep edin soruştumanın aidl yapılmadıgını kamu hukukunun söz konusu olduguni hatta oalyı kapatan müfettişer hakkındada suc duyurunda bulunun basına verin yapın bişeyler böyleleri temzlensin yaa...
melihhh
16.1.2016 14:11:24
Sayın İbrahim TEMİZ bey bizler yorumlarlarla her seferinde sizleri destekledik.Görünmeyen desteçiniz olduk.Her alanda sizi kanamanızı arzu ettik.Fakat 100. yıldaki müdür VE Abdulakdir Selvi gibi biz herşeyi yaparız sendkia ardkamızda biz buraya geldiysek bellki gücümüz var deyip entrikalrla okul yönetenelere kend ahbaplarına okulu peşkeş cekenlere adalet kavramında bi haber olup zaafınlarına yenik düşüp okul dışındaki menfaterleri için okulda nöbete gelmeyen derse girmeyen derste bir o sınıfta bir o sınıfta kafasına göre takılan mebin ders kitaplarını kullanmayan adamalara sabah geç gelen bayanlarla lay lay lom sohbet ederek herşeyi seferber edenlere okul teslim edilmezzz.. Sayın İbrahim abii.Lütfen bir delege hurmetine bu tur kişilere musammaha etmeyiniz.Destek olmayınız.Sendika arakamda meb arkamda ibareleriyle meb de bizişm arkdaşlar var her istediğimiz alaırız diyen müdürle bu işler yurumuz.Egosounu tatmin etmeye çalışan adamalar size yuk olur.İbrahim Temiz ve Bilge Kaya ismini karalar böyle adamalar.Selamlar...
taner
16.1.2016 21:52:21
ne güzel dünya be herkes kendi düşüncesini gerçekmiş gibi söylüyor belgesi yok ispatı yok kimlik gizli kul hakkı bilen yok Allah korkusu yok.
melih
16.1.2016 23:04:51
Öğrecni gelmdiği zaman idarececiler ekders karşıgı boş derselere girer öğrenciler bir hafta gelmez ve okul idaresi haberi olmaz!!!!!! ve eve gönderilir tum gelmeyen sınıfın öğrencileri şahit....Hnaigisin şahidi yok belgesi yok diyebileceksiniz merak konusu ha kimlik gizli başkansının adına kullanma bence:))) Hadi cesaretin varsa ver savcılıga itiraz et bunlar iftira de görelim nasıl ispatlanıyor görelim hodri meydan:)))birde başkaının adını yazarak yorum yazma Allah korkusu yok diyipye uygulamalı gösterem resmiyete yansıyacak bu olay görcez belge var mı yok mu...
100.yil
18.1.2016 10:02:00
100 yildaki mudur zanneden fakat kendisi her turlu usulusizluklere imza atan kamera kayitlari ve usulsuzlukleri ogrneci ifadelrriyle rahatlikla ispatlanacak birinin mebde idareci olmasi zaaflarina yenik dusen meb okulumu aile sirketimi belli olmayan bir idareci nasil hala tutar merak konusu?yukardiaki yorumlarin hepsinin ispat belgeler ogrenciler ve kamera kayitlaridir.Boyle innsanlar idareci olursa her turlu entrikada olur okulda...kamera kayitlarini ve ogrenciler dinlenirse hepsi ispatlanacak ve idarecilik gorecinin alinmasini lazim degil mi sayin meb yetkilileri..
Bu Mudur İşte Budur!
Bu Mudur İşte Budur!
SİVAS´ta Milli Eğitim Bakanlığı´nın müfredat çalışmalarına önemli bir katkı sunuldu. İlkokul 4´üncü sınıf öğrencilerinin, Devlet okullarında ilk defa gerçekleştirdikleri KALİGRAFİ çalışması beğeni topladı. Aynı zamanda 3 adet ŞİİR KİTABI da çıkaran sınıf, şehrin eğitim ufkuna önemli katkı sağladı.
Eğitimciler Sahne Alacak
Eğitimciler Sahne Alacak
Milli Eğitim Müdürlüğü Tiyatro Topluluğu kuruyor. Merkezde görev yapan öğretmenlerden gönüllülük esasına dayalı bir tiyatro ekibi kurulacağı ve bu vesileyle yılardır bir ayağı eksik olan sanat ve kültür çalışmalarına yeni bir kapı açılacağı bilgisine ulaşıldı.
Şimdi Gurbeti Bildin mi Öğretmen Bey?
Şimdi Gurbeti Bildin mi Öğretmen Bey?
Belki yüz kere tekrarladım ilk görev yerimi: ZARA Ütükyurdu Köyü, ZARA Ütükyurdu Köyü...
ÇALIŞMAMA DÜZENİNE NEŞTER
ÇALIŞMAMA DÜZENİNE NEŞTER
Artık çalışmayan okul idarecilerinin görevlerine son verilecek. Çalışmama üzerine bir düzen kuran, yeniliğe kapalı, eğitim için zerrece çaba göstermeyip günü kurtarıp şehrin ve ülkenin eğitim geleceğine İHANET EDEN okul idarecilerinin görevlerine son verilecek. Geçen yıl çalışmayıp okulları adeta batıran, kurum kültürünü oluşturmayıp, devlet işleyişini bereleyen Okul İdarecilerin tespit edildiği lakin onlarla ilgili bir işlemin neden yapılmadığının VALİ GÜL´e izahının yapılıp yapılmadığı merak ediliyor.
5000 ÖĞRENCİ BURSU TAMAM
5000 ÖĞRENCİ BURSU TAMAM
Proje üreten, çalışkan, dedikodulara prim vermeyen şehrin uzun süredir özlemini duyduğu Vali portresini bir anda dolduran Davut Gül´le birlikte kurumlar çalışmaya başlarken atılan adımlarda halkın yüzünü güldürmeye başladı. Ülkenin geçtiği sıkıntılı sürece rağmen Davut Gül öğrencileri unutmadı ve hiç bir resmi kurumun girişimi olmayan bursa yönelik çalışmaları tamamladı.
VALİLİK´ten Güzel Proje
VALİLİK´ten Güzel Proje
SİVAS VALİLİĞİ´nin bu sene başlattığı şehrin değerlerini gelecek nesillere aktarma projesinin ilk adımı olan “Dedem Kadı Burhaneddin” öğrencilerle buluştu.