Liyakat, Liyakat, Liyakat
Cumhuriyet Üniversitesi şehrin gündeminde. Özellikle bazı isimlerin Rektörü yanlış yönlendirip dar çevre içine soktukları gözlemlenirken, başta Hakan YEKBAŞ olmak üzere danışman kadronun ise yanlış adımları ve başarısızlıkları, istifaları beraberinde getirmeye devam ediyor.
Tarih: 5.3.2018 04:59:39/ 2587okunma / 15yorum

SPHM ÖZEL HABER

CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ, şehrin ve ülkenin gündeminden düşmemeye devam ediyor. Yerel ve Ulusal basına her fırsatta demeç veya görüş bildirmeden geri durmayan pek çok yönetici, üniversitenin imajına zarar verirlerken, bazı öğretim üyelerinin üniversiteden gittiği hatta gitme girişiminde oldukları haber merkezimizin ulaştığı bilgiler arasında.

Üniversite içinde hoşnutsuzlukların da baş göstermeye devam ettiği özellikle Hakan YEKBAŞ ve Danışmanların yanlış adımlar ve hesapsız davranışlar nedeniyle hoşnutsuzlukların had safhaya ulaştığı bilgilerine ulaşıldı.

Üniversite kaynakları Hakan YEKBAŞ ve danışman kadrosunun Rektörü yanlış yönlendirmeler içine soktukları, yelpazeyi genişletip bilimsel farkındalıkların daha öne alınması gerekirken, personel bağlamlı bakış ve düşüncelerin üniversitede büyük hoşnutsuzluk yarattığını bildiriyorlar.

Liyakatın ve adaletin mihmandar edilmemeye devam ettiği sürece, üniversitenin şehirdeki normal liseler seviyesine doğru gerileyeceği yorumları yapılıyor…

Üniversitede yönetici görevinde bulunan isimlerden pek çoğunun bu kişiler nedeniyle yakın zamanda istifayı düşündükleri hatta imkan dahilinde şehirden de gidecekleri alınan bilgiler arasında.








Kaynak:

Anahtar Kelimeler: Liyakat Liyakat Liyakat
Okuyucu Yorumları (15 yorum)
Adınız Soyadınız *
E-Posta *
 
Telefon
Güvenlik *
Yenile
 
Yorumunuz *
C...
8.3.2018 21:36:45
Yazılanları Sivas haberleri ararken tesadüfen okudum. Yazı ve yorumlarda bahsedilen kişi Üniversitesi Genel Sekreteriymiş. Peki bu yorumlarda bu kadar kötüleyen şahıslar eğer cesaretleri varsa neden gerçek isimleri yazmıyorlar. Dİğer konu ise siz gazeteniz yöneticilerinin yapmış olduğu haberler bir kişi hakkında kamuoyu oluşturur yönde haber yapmanız ne kadar doğru
şahin sal
5.3.2018 11:20:53
Sayın rektör neden yanlış yönlendirilsin kedisi ve ekipi. Ekipi rektör bey den habersiz en ufak bir adım atamaz.
abdullah k
6.3.2018 16:56:26
üniversitede adaletsizlik had safhada. görevlendirmelerde kimsenin yeteneğine bakılmıyor, senin adamın benim adamım kriteri tek kriter. sağlık kültür dairede yunus yüksek diye bir müdür ve yanında fatihin fedaisi gibi dolaşan regaip adında ne iş yaptığını kimsenin bilmediği bir şahıs var. bu iki kişi kafa kafaya veriyor ve 5 ay öncesine kadar bulaşıkçılık yapmakta olan halihazırda taşeron olarak çalışan bir bayanı merkezi kafeteryada hesap işlerinin yürütüldüğü memurlar odasında masa başına oturtuyor. bununlada yetinmeyip bu bayana BÜRO MEMURU ünvanı veriyorlar ve tabela yaptırıp bu ünvanla odanın girişine asıyorlar.bu hareketle dairede çalışan yaklaşık 140 taşeron işçisinin geri kalanını adeta aptal yerine koyuyorlar. konu yerel bir gazetede geçen hafta olunca hemen tabelanın BÜRO MEMURU yazan bölümünü geri çıkarıyorlar. bu şube müdürü yunus yüksek diğer 140 işçinin hakkına girerek bu bayana bu kıyağı yaparken sayın rektör çırpınıyor ki üniversitemiz bir yerlere gelsin. sayın alim hocam bu müdür hakkında gereğini yapmanızı bekliyoruz. aksi halde sizlerin iyi niyetli çabaları gayretleri nafile kalıyor. biz istiyoruzki görevlendirmelerde o şu mezhepten, bu şu tarikattan, şu falanın cemiyetinden diye bakılmasın, tek kriter liyakat ve dürüstlük olsun.kazanan üniversitemiz olur.her ağzında besmeleyle gezenin, her camiide saf tutanın samimi müslüman olmak olmadığını en iyi sizler bilirsiniz sayın hocam.birçok insan sizlerin manevi hassasiyetlerini fırsata çevirip sizlere yaranmak adına en koyu dindar takılıyorlar. geçmiş dönemde namazla niyazla oruçla pek muhabbeti olmayan bir çok personel sizlere yaranmak için ağızlarında besmele, ellerinde Kuran-ı Kerimle dolaşmakta.alt birimlerde liyakat hak getire, adam kayırmacılık had safhada. çok sayıda örnek bulabilirsiniz. Allah için liyakat liyakat liyakat. köy yönetemeyecek çapta insanlar alt birimlerin başında. bilginiz olsun bu yöntemle sizin gayretleriniz hep havada kalır ....................
Erciyes Ünv.
5.3.2018 23:05:15
Ayrıca o hakan yekbas denilen arkadaş dahil bir allah´ın kulu da sormadı ulan nereye gidiyorsun niye gidiyorsun diye :)))
Mahir
6.3.2018 00:17:17
35 yıldır üniversitedeyim, bu kadar başarısız ve siyasallaşmış bir yönetim görmedim.
Yusuf Kul
6.3.2018 13:41:42
memlekette herşey gitti gidiyor. üniversitede gider mi acep?
hoca
8.3.2018 05:53:35
Yazar haklı efendim bu genel sekreter gelmiş geçmiş en vasat en iş bilmez sadece egolarına saplanmış kalmış milletle uğraşmayı görev edinmiş zavallı biri. Bu adam eğer alim hoca tarafından görevden alınmaz ise önümüzdeki süreçte üniversite ulusal basının gündemine gelmeye devam edecektir Cumhurbaşkanımızın dediği gibi asgari değil azami süreçte birleşmeliyiz bu kişi bunu hiçe saymaktadır. Görevden alınmalı ve herkesi kucaklayan bir genel sekreter getirilmeli tabi 2019 ve devam isteniyorsa ya ezan okunuyor hayırlı sabahlar
şahin can
11.3.2018 12:57:53
c denilen akademisyen kardeşim veya üniversite personeli kardeşim bu gazetede üniversite üzerine haberlerde hep yorumun var saçma sapan fakat tesadüf ten bahsediyorsun.Anlayamadım. c nin veyahut burdaki yorumları yapan kişilerin kim olduğu bilinir.Teknoloji çok ilerledi.Bak kendi ismimle yazıyorum sen se c.nedir bu.
sessiz sedasiz
11.3.2018 13:03:21
Dogru isler yapiyor dediginiz sahis akademisyenligin disinda her turlu ayak oyununu kavramis birisidir.ne devleti dusunmesi kardesim her turlu liyakutsizlikta bunlarin imzasi var. Iletisim fakultesinde ilahiyatci dekan vekilini tutmak mi dogru is onun bunun akrabasini akademisyyen yapmak mi. Daha en son Osman alacahanin oglu uzman alinmadi mi. Bakin rektor beyi ilim yaymanin yurdunda nasil keyifle agirliyor.
Tamer TAŞAN
18.3.2018 18:54:52
TEKNOKENTTE GÖREVDEN ALMA DEPREMİ YAŞANIYOR ,ESKİ PERSONELLERİN İŞTEN ÇIKARILDIĞI YERLERİNE EŞ DOST AKRABALARIN YÜKSEK ÜCRETLE İŞE ALINDIĞI VE YÖNETİCİLERİN NE KADAR MAAŞ ALDIĞI MERAK EDİLİYOR
C...
9.3.2018 23:52:13
Helal olsun bu adama ki demek ki doğru şeyler yapıyor. Bir insanın hakkında bu kadar şey yazan varsa inanın hepsinin rantına çomak sokmuştur. Ağlamaları bundandır. Haksızlığa uğrayan kendince hakkını burda aramaz . Yazı dilekçenizi verin mahkemeye. Burdan yazmak basit tabiki. Cesaret başka birşey. İsim yok . Kim olduğu belli değil. Sallayın sallaya bildiğiniz kadar
tuz kokarsa
13.3.2018 09:51:41
üniversite yönetiminin hassasiyetleri. 1-hali hazırdaki üniversitedeki çoğunluğun beklentilerini karşılamak.(üniversitede işçi partisi zihniyetinin ezici çoğunluğu herkesin malumu) 2- seçimde oy vermeleri karşılığında söz verilen kadroların oy veren akademisyenin eşine, çocuklarına, yeğenlerine vs. tahsis etmek ( dünya görüşünün önemi yok tek kriter oy vermesi) örnek: sosyal bilimler enstitüsü müdür yardımcısı yrd.doç.dr.Raci Kılavuz un eşi Neval Kılavuz un öğretim görevlisi olarak alınması. 3- partiden gelen talimatlara uymak.partili olmasanda, partiye muhalifte olsan .partiden referans bulursan iş tamam örnek:Ecem Demir rektörlüğe uzman olarak alındı( 4- vakıf,dernek yöneticisi olanların çoluk çocuklarının işsizliklerine son vermek örnek: ilim yayma cemiyeti başkanı doç dr. Osman Alacahan ın oğlu Ömer Faruk Alacahan ın rektörlüğe uzman olarak alınması.(gün doğmadan neler doğar sen baş vurduğun hiçbir işe kabul edilmesende üzülme baban yeter) 5- üniversitedeki kadroların doğuştan sahibi olan akademisyen çocuklarına haklarını geciktirmeksizin vermek örnek: rektör yardımcısı prof dr. Mehmet Çimen in oğlu Kaan Çimen in araştırma görevlisi olarak alınması. bunlar sadece birer örnek 6- akraba ların işsizliklerine son vermek vakıf yöneticilikleri herkesin malumu. Not: bu maddelerin öncelik sıralaması bulunmamaktadır. teşekkürlr.sivaspostası
Yenihanlj
28.3.2018 22:05:35
Alim yildiza önce hak yememeyi öğrenmeli bu üniversite kadroları hepmi bunların birinci derece arabalarına çıkar hiçmı dışarıda başarılı insan yok Allah büyük kimsenin hakkı kimsede kalmaz Alper duran denen şahıs 8 yıllığına geldik diye caka satıyor bakaljm 4 yılı tamamlayabilecekmisinjz ????
vatan sever
1.4.2018 14:30:27
Yahu ülkenin neresinde liyakat var ki Soru 1 önce Tüdemsaşa sonra da Milli eğitim bakanlığına genel müdür atana şahsın liyakatı kimden Soru 2 bir sene içinde başka bir ile atana sonra buraya müdür atanan kişinin liyakatı kim Daha neler neler
Yenihanli
1.4.2018 20:34:59
Sayin C.. Öncelikle bazı şeyleri görmen için kör olmaman gerek kesin çıkarın vardır veya kızına oğluna kesin kadro sözü verilmiştir tüm yandaşlarınin çocuklarına Gelinlerine kadro verildi isim isim saymaya gerek yok yorumların çoğunda isimler belli. Yalakaligi bırak adam ol saygilarr
Doğru Bir Adım Olur!
Doğru Bir Adım Olur!
SİVAS´ta kurulması kesinleşen BİLİM ve TEKNOLOJİ Üniversitesi için REKTÖR ataması bekleniyor. Üniversitenin kuruluş ve işleyiş mantığı göz önüne alınarak TEKNİK BİR İSMİN atanmasına kesin gözü ile bakılıyor. İLAHİYAT kökeninden gelme Prof.Dr. Ali TAŞKIN´ın geçtiğimiz gün okuyup çok etkisinde kaldığı “EMANETİ EHLİNE VERİNİZ” hadisi Şerifin´den sonra adaylık başvurusunu çekeceği iddia ediliyor.
Bu Konu Aydınlatılmayı Bekliyor!
Bu Konu Aydınlatılmayı Bekliyor!
FETÖ ihanet yapısının 2014 yılındaki yerel seçimlerden önce dağıttığı ve hükümeti karalayan “ASLINDA NELER OLUYOR” broşürünü FETÖ DERSANESİ “Selçuk Fen” de de dağıtıldığı lakin açılan soruşturmayı zamanın Sivas Milli Eğitim Müdürü Turan AKPINAR´ın örtbas ettiği iddia ediliyor. Şikayet yolu ile kayda geçen bu olayın detaylarının EMİNİYET birimlerince Cumhurbaşkanlığına ve yeni Bakan SELÇUK´a iletilip iletilmediği ise merak konusu.
Şehrin İnsanı...
Şehrin İnsanı...
şehrin insanı, şehrin insanı, şehrinbozuk paraların insanı, sivicelerin
Padişahlardan 27´si ŞAİR
Padişahlardan 27´si ŞAİR
İstanbul´un Fethinin kutlandığı bu günlerde, gözler yeniden Osmanlı İmparatorluğu´na çevrildi. Büyük bir medeniyetin temsilcisi olan OSMANLI, kültür ve sanatta da dünyanın zirvesinde idi. Kültür araştırmacılarının dikkat çektiği diğer önemli bir konu ise, Osmanlı Padişahlarından 27 tanesinin Divan sahibi şair oldukları yönünde.
Çürüme Büyüyor!
Çürüme Büyüyor!
Sekülerizmin insan karşısına çıkardığı çakma tanrılar, sosyal hayatı yönlendirmekle birlikte, ruh boşluğunu da kendi arzusu minvalinde şekillendiriyor. Pek çok insan farkında olmadan para tanrısı MAMONA tapınırken, hırs ve paranın şekillendirdiği acınası çukurda yaşamaktan da kendini alamıyor.
Vekilim, Vekilsin Vekil!
Vekilim, Vekilsin Vekil!
Ak Parti camiasında çabuk saf değiştirme özelliği ile tanınan Erdal KARACA´nın siyasi “U”dönüşleri şehrin gündeminde.Zeki KILIÇ´ın Başkan Yardımcısı iken, bir “U” dönüşü ile Burhanettin KURU yanına geçen ve sonra da onu da terk ederek Sami AYDIN saflarına geçmesi, siyasi analistlerce tuhaf bulunuyor.
Milletin Seni Unutmadı ALİ ADNAN!
Milletin Seni Unutmadı ALİ ADNAN!
17 Eylül kara bir gün. Milletin sevdiği ve bağrına bastığı Adnan MENDERES´in idam edilişinin yıldönümü.Türkiye´nin tarihine kara bir leke olarak geçen bu katliam ile ülkenin Başbakanı dış ve iç güçler ihaneti ile idam edildi. Ancak Milleti Ali ADNAN´ı hiç unutmadı.