Buna Acil Bir Çözüm!
Sivas NUMUNE HASTANESİ doktor azlığı nedeniyle tıkanmak üzere. Sağlık hizmetlerinden yeterince hekim olmadığı için yararlanamayan SİVASLILAR, soluğu KAYSER, ANKAR ve İSTANBUL´da alıyorlar.
Tarih: 19.8.2019 15:58:44/ 978okunma / 12yorum

 

SPHM ÖZEL HABER

SİVASLILAR, sağlık hizmetleri konusunda dertliler. NUMUNE HASTENESİNDE yeterli hekim olmadığından dolayı mağdur olan vatandaşlar ya kuyruklardan yada yeterince hekim olmamasından bıktıklarını dile getiriyorlar.

Geçtiğimiz gün yapılan doktor atamasından da yeterince istifade edip yeterli hekim alamayan NUMUNE HASTANESİ´nin tıkanmak üzere olduğunu dile getiren hastane kaynakları, hastaların KAYSERİ ve ANKARA´ya gittiğini dile getiriyorlar.

Yıllardır yeterli sağlık hizmeti alamamaya yetkililerin bir çare bulmasını isteyen SİVASLILAR, başka şehirlere gitme imkanı olmayanların da sıkıntı içinde olduğunu dile getiriyorlar.








Kaynak:

Anahtar Kelimeler: Buna Acil Çözüm
Okuyucu Yorumları (12 yorum)
Adınız Soyadınız *
E-Posta *
 
Telefon
Güvenlik *
Yenile
 
Yorumunuz *
taner
26.10.2018 00:10:46
Doktor bir yana içerde insanlar üstüste, labaratuvarda kan vermek için insanlar birbiriyle kavga ediyor,kargaşa dizboyu nefes alınmıyor, dışarısı ise sade berbat eşmişler kazmışlar araçlar geçemez halde, eczaneler lokantalar sarmış hertarafı bu nasıl planlama yazık be bu sivasa
reis
26.10.2018 09:20:40
liyakatsiz, işden anlamayan yönetici topluluğu oluştu sağlıkta, ak parti seçimlerde hezimet yaşarsa ki muhtemelen yaşayacak, en önemli nedeni sivas da sağlık alanındaki yönetim zaafiyeti nedeniyle insanların sıkıntı çekmesidir
Ferruh KALENDER
26.10.2018 15:01:38
uzman doktorların hiçbiri kalmamış. hepsi özel hastanelere geçmiş. yeni gelen doktorlar da hiçbişey bilmiyor. anamı getirdim geçen gün. kadın perişan oldu çıktı. numune bitmiş...
sivas
26.10.2018 21:32:52
rabbim numunede ki nükleer tıp ın kapanmasına sebeb olanlardan sorsun . üniversitede perişan olduk.
Serdar Gök
25.10.2018 21:37:50
Romatizma rahatsızlığı nın en çok olduğu ilimizde Numune hastanesi nde doktoru yoktur.Üniversite hastanesinde randevu lar dolu hocalara muayene olmak için 120 TL yatıracaksınız Sağolsun Ali Şahin isminde bir hoca var ilgileniyor fakat Sayın Sami hizmetli sözde Sivas lı fakat işleri çok yoğun herhalde ulaşılamıyor kendisine siyasiler yerelde siyaset yapan tüm parti mensupları doktor getirin Sivas a bırakın göz boyamayı sağlık il müdürü duymuyor musun görmüyor musun
vatandaş
26.10.2018 20:13:57
ee bütün iyi doktorları sivastaki medicane ve gültepe hastasine kaptırıp sonra önemli değil biri gider diğeri ğelir dersen. olacağı bu.
Eşref Adan
2.9.2019 23:45:14
Uzun suredir takip ettigimiz ve kurumdaki eksiklikler,idari basiretsizlikler vs vs. Yakinda hepsini kaleme alarak sizlerle olacagiz. Yılmadan,Bayrak ,Vatan sevdasıyla görevini devam ettiren bu camianın vefakar,fedakar insanlarına selam ve saygılarımı sunuyorum. SİVAS POSTASI ,Sessizlerin sesi olmaya devam edecek.
Feramuz Eski
23.8.2019 13:30:34
Numune hastanesinde ya yetkili sendikaya yakın arkadaşlardan olacaksın yada müdürün eski sskcı arkadaşlarından olacaksın olmazsan yaşam hakkın yok değerin yok hergün yerin değişir ötelenir durursun ne kadar çalışırsan çalış hiçsin.
Doktor Nazım
27.8.2019 12:21:03
Yan dal doktorlarına 4924 verilmiyor, 4924ün çıkma amacı yan dalları 5.6.bölgelerde tutmak sağlık müdürü bir haber yöneticiler bi haber bu ilde hangi doktor çalışır söyleyin lütfen
Fuat Bulca
27.8.2019 13:34:57
Hastanede haberlere dahi konu olamayacak skandallar yaşandı üstü örtülmeye çalışıldı ancak valimiz duruma vakıf az bir gururu olan insan kendileri görevi bırakırdı,bunlar halaa milletle uğraşıyorlar yazık çok yazıkkk
Süleyman Erol
22.8.2019 12:42:26
Sağlıkta cemaat,stk,sendika egemenliği son bulsun istiyoruz sayın valim size çok görev düşüyor, personel mutsuz vatandaş mutsuz sizin neşter vuracağınız gün bekleniyor.
Serkan Erdal
21.8.2019 23:24:04
Babamın rahatsızlığından dolayı Gastroentoloğun görmesi lazımdı ancak şehirdeki tek doktor Medicanadaydı muayene 170 Tl tahliller 350 tl endoskopi ve kolonoskopi 1200 TL kardeşlerimle imkanımız vardı ödedik. Ya olmayan ne yapacak babam bu ülkeye 35 yıl hizmet etmiş ve emekli olmuş yazık günah değilmi bu insanlara, Sivasın suçu her seçimde silleme iktidar partisine oy vermek mi
USULSÜZ DİNLEME BÜYÜK SUÇ!
USULSÜZ DİNLEME BÜYÜK SUÇ!
SİVAS´ta da yakından takip edilen FETÖ´nün “USÜLSÜZ DİNLEME” davasına ceza yağdı.
KANAT ALIŞTIRIYOR!
KANAT ALIŞTIRIYOR!
Kamu Hastaneler Genel Müdürü Hillmi ATASEVEN´in SİVAS´a geldiği öğrenildi.
Kar Kapıda, Ya Huzur?
Kar Kapıda, Ya Huzur?
Kar yağar, yollar kapanır lakin kimse yüreklere giden yolları kapatmazdı. Yorgun başların dinleneceği güçlü omuzlar, hayata tutunmanın sırrını fısıldarlardı. Sahi nereye gitti o zamanlar?
Sanatkar Şair MIGIRDİÇ KORKOR
Sanatkar Şair MIGIRDİÇ KORKOR
Artin KORKOR Yazdı...
4 EYLÜL KÜLTÜR PARKI
4 EYLÜL KÜLTÜR PARKI
Kent Meydanı´nda bulunan Eski ORDU EVİ´nin yıkılması sonrasında buranın DÜNYANIN en büyük meydanı olma yolundaki en önemli fırsatın değerlendirmesi bekleniyor.
Üniversite´nin 46.Yılı
Üniversite´nin 46.Yılı
Sorular, Sorular, Sorular!..
HER ŞEY İÇİN TEŞEKKÜRLER!
HER ŞEY İÇİN TEŞEKKÜRLER!
İkinci DEVLET ÜNİVERSİTESİ´NİN kurulması konusunda adeta bir savaş veren ŞEHİR KÜLTÜRÜ DERNEĞİ, maddi ve manevi lobi oluşturarak konuyu ülke gündemine taşımıştı. Üniversitenin hayata geçtiği şu günlerde mutlaka bu savaşı verenlerin de yönetimde söz sahibi olmaları bekleniyor.
HAS Bir Adım Olur!
HAS Bir Adım Olur!
Siyasi hayatı sona eren Sami AYDIN´ın, şehrin ekonomik ufkuna katkı yapması bekleniyor. Örneğin NİJERYA´da bir HELVA Fabrikası açarak, şehre döviz girdisi yapmasının faydalı olacağı söyleniyor. NİJERYA´nın ikliminden dolayı helvasının güzel olduğu ve bu helvayı da AYDIN´ın çok seveceği sanılıyor
Coğrafya Kadere Hükmeder!
Coğrafya Kadere Hükmeder!
Coğrafya insan kaderine hükmeder. İnsanın doğup büyüdüğü topraklar hayatını şekillendirir. Sivas´ta yaşamış insanlar da hangi görüşe hangi milliyete ait olursa olsun bir fedakârlık abidesidir. Tarihi bir gerçek ise bunu ispatlar mahiyette. Ünlü komutan Enver Paşa´yı Sarıkamış Harekâtı´nda donmaktan kurtaran askerin bir Sivaslı olduğu bilgilerine ulaşıldı. Sivaslı bir Ermeni olan Ohannes Aginyan´ın Enver Paşa´yı donmaktan kurtardığı ve Enver Paşa´nın ise bu askere teşekkür mektubu gönderdiği bilgisi edinildi.
Böyle Saf Bakabilsek Keşke!
Böyle Saf Bakabilsek Keşke!