Bilim Üretin Bilim!
Şimdiye kadar horlanmış, köşeye itilmiş, söz ve hak sahibi ellerinden alınmış pek çok insanın birikmiş ahları, ümitleri, hasretleri ve birikmiş hayallerinin yeni yönetimin iş başına getirdiği bilinirken, olgunlaştırılmış zamanlarda makama oturan yönetimin, her fırsatta şahsi durumları nedeniyle gündemde olumsuz anlamda yer edinmeleri tepki çekiyor.
Tarih: 15.2.2018 18:44:39/ 3004okunma / 12yorum

SPHM ÖZEL HABER

Rektör ve dar çevre ekibi olumsuz anlamda gündemden düşmemeye devam ediyor. Göreve gelir gelmez, istişari aklı, geniş ve farklı görüşten insanlarla üniversite geleceğini masaya yatırıp ortak aklı mihmandar edinmesi gereken yönetimin, dar çevre klan mantığı çerçevesinde bir yol alması yavaş yavaş duvara toslamaya devam ediyor.

Rektör ve ekibinin herkesi düşman belleyen ve yönetim geleceğini mahkeme salonlarında arama girişimleri devam ederken, ULUSAL BASINDA ardı ardına olumsuzlukların belgeli bir şekilde gündem olması SİVASLILARI rahatsız ediyor.

Ulusal basında “eş dost ve akrabaya” kıyak ve kadro verme haberleri görev başından itibaren hız kesmeden devam ederken, bu olumsuz durumun Üniversitenin itibarını yerlerde süründürmeye devam ettiği vurgulanıyor.

Üniversite kaynakları, üniversitenin geleceğinin bu tür yanlı ve yanlış adımlarla berelendiğini ve pek çok üniversite hocasının ayrılma kararına her geçen gün daha da yaklaştıklarını belirtiyorlar.

Üniversite yönetiminin eş dost kayırmacığı gibi film vari işler yerine bilim üretip şehrin geleceğine katkıyı ne zaman sunacakları merak ediliyor.








Kaynak:

Anahtar Kelimeler: Bilim Üretin Bilim
Okuyucu Yorumları (12 yorum)
Adınız Soyadınız *
E-Posta *
 
Telefon
Güvenlik *
Yenile
 
Yorumunuz *
Yaşar rende
17.2.2018 17:54:44
Yorumlarda bir arkadaş “ Neden siteden kaldırdırlar yazmış “ Ne olacaktı 7 düvele mi ilan edecekler di . Süresi dolmuş kaldırmışlar. İlanın süresine de mi sen karar verecektin. Bu arada sivas postası an da teşekkürler ki yaptığımız yorumları yayınlıyor. Lakin neden başka bir internet gazetesine yapılan yorumları kırpıyorsunuz. Hakaret ve küfür içermediği sürece. Haktan bahsederken hakka girmeyin...
C....
17.2.2018 18:03:04
Herkes müslüman kimse hak yemiyor. Araştırsan çalıştırdığın işçinin vergisini vermeyende var başka ne türlü işleri olan da. Lakin memleketin çocuğu yönetimde bir yerlerde olunca herkes hakyemez. Ya Rektör beyi tanımam lakin memleket çocuğu. Eski dönemlerde herkes adaletliydi de bu adam mı adaletsiz oldu. Bir kişi yorumunda eskiden Üniverisite idareci olanlar yükseldi yazmış. Ne olacaktı adam ölene kadar aynı koltuktamı kalacaktı. Bir adamın bu kadar kötülüyorsanız bilin ki bu adam birilerinin isteğini yapmamıştır . Birilerinin işine çomak sokmuştur . O veya yönetimi . Sonra çamur attttttt izi kalsın .
Yaşar rende
17.2.2018 16:15:31
Bu alınan ( sözüm ona yönetimin tanıdıkları) kişiler taşeron kadrosundan önce de burda çıkışıyorlardı. Şimdi mi haksız oldu yönetim. Sanki taşeron kadrosuna bilinçli alındılar. Zaten burada çalışıyorlardı. Nasip devlet bir taşerona kadro kanunu çıkardı ve bu nimetten onlarda yararlandı.Hayır ortalığı velveleye verenler Emin´im kendileri yönetim de olsa Babaannelerine kadar kadroya alırlardı.
yakin ahbap
17.2.2018 11:43:16
mesele her donemde isini gördurmekmis simdiki rektor gecen donem enstitu muduruydu simdi rektor fotografta gecen donemde idarici personeller vardi simdi de devam ayni hizla yaptik ettik oldu.
Şahin Yalçın
17.2.2018 11:23:21
Yaşar Rende herkes üniversite ye girebiliyordu sizin belki başarı seviyeniz düşük olabilir.2.Geçmişi kötülüyorsunuz fakat geçmişten günümüze kadar bakın hizmetler verilmiş şu an devam ediyor ve devlette devamlılık esastır.3.Geçmişte kötü uygulamalar var diye aynı uygulamaların olması mı gerekir.4.Daha iyiye liyakati esas alarak daha verimli nasıl olabiliriz onun kaygısı taşınmalı.5.Akademik başarı nasıl edebiliriz olmalı eşi dostu işe alalım, geçiş kabinleri yapalım lambaları yenileyelimle başarı olmaz üniversiteler akademik çalışmaları ile kendilerinden söz ettirirler.6.Sizin yaptığınız tam bir bölücülük
sivaslı
16.2.2018 21:24:04
2008 öncesine kadar Cumhuriyet Üniversitesinde yönetimin insiyatifinin olabileceği (akademik kadrolar başta) kadrolara kim veya kimlerin yerleştiği tüm sıvasın malumudur. Hele de o üniversitede şu veya bu şekilde bulunmuşsanız bu durumu somut örnekler ve olaylarla saatler boyu anlatırsınız...
Selahattin koç
17.2.2018 11:42:28
Cenabı ALLAH ın ismini burda şu an zikedilen alimle ilişkilendirmek tam bir Sıffin Savaşın da mızarağa Kuran ayetlerini asanlar geldi aklıma.Alim Alleme olarak yorum yapan arkadaşlar ister hicvetsin ister öğsün ama Cenabı ALLAH ın ismiyle sıradan bir isim olarak kullanılan sıfatı bir araya getirerek yorumlamak tam bir saçmalık,edebsizlik,......
hakli pazari
17.2.2018 11:20:19
ey sivasli ve yasar rende efendi 2008 oncesi kimse bu universiteye giremiyordu madem fotograftilar nasil girdi bu universiteye rektor alim yildiz ankaradan gelip mi atandi. Bari susun ya yok onlar soyle yapti bunlar boyle yapti sira biz de mi diyorsunuz insanlarin hakki yensin birde konuşun devletini milletini seven idareciler Allahtan korkandir. Yapilan isi böyle savunmayin
Alim Allame
16.2.2018 17:15:19
Şair, edip, ilahiyat profesörü olan bir yöneticinin adalet anlayışı, ulusal basına yansıdığı şekilde olamaz. Olmamalı. Hatta ulusal basına yansımayan kısmı ile liyakatsiz kişilere akraba, eş, dost, ihvan, hatır, gönül gibi mesnetsiz sebeplerle kadro dağıttığı, kimilerinin mağrur olmasına, kimilerinin ise mağdur olmasına vesile olduğu asla ve kat´a iddia edilemez. Asılsız iddia sahipleri müfteridir. Müfteri olmak ise kul hakkı yeme hükmünde günahtır. Adı Esma-ül Hüsna´dan seçilmiş, gökteki yıldız gibi dost canlısı, alim bir kul için bu kadar iftira da fazla. Yanılıyorsunuz. Gaflettesiniz. Bir kere adı Âlim. En güzel isimlerden. Tüm iddialar muğlak. Ve mutlak olan tek ki, o da her şeyi bilen Âlim Allah. (Din, dünyanın memesinden süt sağan ulema yüzünden elden gitmiş iken, şeriattan dem vurmak bizimkisi, Âlim Allah)
universiteli
17.2.2018 11:34:28
madem canim yapulanlarda birsey yok taseron kadro ilanlari universitenin web sayfasindan acel acele niye kaldirildi
Yaşar Rende
16.2.2018 10:43:51
1980 öncesi bizi üniversitenin kapısına sokmuyorlardı.
İbrahim
16.2.2018 04:00:00
Rektör bey Hastane, Vakıf ve diğer birimlerindeki uygulamaları ile bence Ak Parti´ye oy kaybettiriyor,bir oyun bile önemli olduğu bir ortamların geleceği günler düşünülerek görev süresini tamamlaması beklenilmeden Rektör Yök veya KHK ile görevden alınmalıdır.Bu benim ve benim gibi düşünenlerin görüşüdür.
ARAKAN´da Türkiye Var!
ARAKAN´da Türkiye Var!
TÜRKİYE, Medeniyet coğrafyamızın her zerresinde yeniden var oluyor. TİKA, Arakan´da zulme uğrayan insanlara şefkat elini uzattı. Her gün 5000 aileye erzak dağıtımı sorunsuzca yapılmaya devam ediyor.
Bazen İnsan Burnunun Önünü Göremez!
Bazen İnsan Burnunun Önünü Göremez!
ODA seçimini kazanmak için yoğun çaba göstermesine rağmen kaybeden YILDIRIM, sanki STSO şahsi mülki imiş gibi adeta deliye döndü. Toplu istifa edeceğiz diye feryadı figan eden YILDIRIM´a, SİVAS POSTASI olarak bir kıssadan hisse sunuyoruz…
Bu Acı Unutulmuyor!
Bu Acı Unutulmuyor!
RUS soykırımına maruz kalan Çerkesler, sürgünün yıl dönümünde o acıları tekrar hissediyorlar. Sürgün zamanında günde 150-200 Çerkesin öldüğü o acı yıllar hala hafızalarda.
Ak Parti SİVAS Listesi
Ak Parti SİVAS Listesi
AK PARTİ SİVAS listesi belli oldu. Bakan YILMAZ ve Habib SOLUK ilk başlarda yer alırken, özellikle Hilmi BİLGİN´in listede olmamasını, insanların bir birilerine telefon açarak müjdelemeleri şehrin gündemine oturdu.
KIRK AZİZLER Turizme Kazandırılmalı
KIRK AZİZLER Turizme Kazandırılmalı
SİVAS´ın inanç turizmi açısından değerlendirilmeyi bekleyen pek çok değeri, şehir yöneticilerince görmezden geliniyor. Üçlerbey Mahallesi´nde bulunan “KIRIK AZİZLER” in şehit edildiği yerde bunlardan biri. Burasının dünya turizmine açılması gerekirken, imara açılması hayret ve ibretle izleniyor. Burasının neden turizme kazandırılmadığı ise merak ediliyor.
Mazlumlar Unutulmadı!
Mazlumlar Unutulmadı!
Dünyanın dört bir yanında mazlumlara ulaşan TÜRKİYE, onlara ümit kapısı olmaya devam ediyor. ARAKAN´da ise TİKA günde 5000 kişiye iftar ve kuru gıda dağıtıyor.
Bu Mudur İşte Budur!
Bu Mudur İşte Budur!
SİVAS´ın gururu ESTAŞ, İstihdam seferberliği kapsamında Türk Sanayisine örnek olmaya devam ediyor. 40´ın üzerinde ülkeye ihracat yapan ESTAŞ, 1000 civarında çalışanı ile Milli ve Yerli Sanayi duruşunun en iyi örneklerinden olmaya devam ediyor.
Dünya Sadece Seyrediyor!
Dünya Sadece Seyrediyor!
Terör Devleti İSRAİL, Filistin´de katliam yapmaya devam ediyor.
ORUÇ, Sivas´ı Tutacak mı?
ORUÇ, Sivas´ı Tutacak mı?
Geçen yıl SİVAS´ta, 10 çeşit kadar yemeğin hazırlandığı birçok iftar daveti hoş karşılanmamıştı. Sadeliğin, asaletin, soy duruşun, yemekle içmekle alakası olmadığı, hayata karşı dik duruş ve yanlışlara karşı asi tavrın, mutlaka ama mutlaka gösterilmesi gerektiği belirtiliyor.